اخبار روز

پلیس بلغارستان به دفاتر شرکت نکسو یورش برد

پلیس بلغارستان به دفاتر شرکت نکسو یورش برد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.36 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت نکسو با فشار بیشتری از سوی تنظیم کننده‌ها در بلغارستان مواجه است. همچنین طبق گزارش‌ها دفاتر آن به عنوان بخشی از تحقیقات بین‌المللی مورد حمله پلیس این کشور قرار گرفته است.
بر اساس خبرها گروهی از دادستان‌ها، بازرسان و ماموران خارجی، دفاتر این شرکت را در شهر صوفیه بازرسی کردند.
طبق گزارش‌ها این شرکت به دلیل اداره یک گروه جنایتکار سازمان‌یافته، پولشویی، کلاهبرداری رایانه‌ای بدون مجوزهای لازم مورد بازرسی قرار گرفته است.
همچنین شرکت نکسو توسط آنتونی ترنچف، عضو سابق پارلمان بلغارستان و گئورگی شولف، پسر معاون سابق نخست‌وزیر تاسیس شده است.
دادستان کل بلغارستان در این مورد گفت که در حال حاضر اقداماتی برای تحقیق و بازجویی در سازمان بازرسی کشور انجام می‌شود. در پایتخت نیز کارهای گسترده‌ای برای بررسی با هدف خنثی کردن فعالیت غیرقانونی شرکت نکسو انجام می‌شود.
علاوه بر این، بیش از ۳۰۰ نماینده نیز در حال حاضر روی یک اقدام گسترده علیه شرکت کار می‌کنند.
با این حال شرکت به انتشار این اخبار واکنش نشان داد و گفت. اقدامات ما با مقررات جهانی ارزهای دیجیتال مطابقت داشته و همیشه سیاست‌های سخت‌گیرانه ضد پول‌شویی را اجرا کرده‌ایم.
شرکت نکسو که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌باشد. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا با ارزهای دیجیتال سهام و وام بگیرند.
این شرکت برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ در آمریکا با مشکلاتی روبرو شد به طوری که وزارت حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا یک دستور علیه آن در رابطه با خدمات سود خود ارائه کرد. این شرکت نیز در نهایت تصمیم گرفت که به تدریج فعالیت خود را در آمریکا را متوقف کند. زیرا نتوانست با تنظیم‌کننده‌های محلی گفت‌وگو کند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: