اخبار روز

پیشنهاد پاول دورف برای حراج میلیون ها نام کاربری تلگرام به‌صورت NFT

پیشنهاد پاول دورف برای حراج میلیون ها نام کاربری تلگرام به‌صورت NFT
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.44 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام ایده‌ای ارائه کرد که می‌توان به حراج میلیون ها نام کاربری تلگرام و آدرس این سرویس به‌صورت NFT پرداخت. دورف این توصیه را در کانال تلگرامی خود که بیش از ۶۵۱ هزار دنبال‌کننده دارد، مطرح کرد.

علاوه بر این، او گفت که حراج میلیون ها نام کاربری تلگرام بیشتر تحت‌تأثیر فروش تن از نام دامنه‌های .ton است. به گفته او این اتفاق موجب فروش بیش از دو میلیون تن کوین گردید.

بالاترین نام در فروش اخیر تن، wallet.ton بود که توانست بیش از ۲۱۵ هزار تن کوین بفروشد. پس از آن casino.ton توانست حدود ۲۰۰ هزار توین کوین به فروش رساند.

دورف می‌گوید حراج میلیون ها نام کاربری تلگرام بستر جدیدی را ایجاد می‌کند. دارندگان نام کاربری به‌واسطه این بستر می‌توانند آن‌ها را در تراکنش‌های ایمن به اشخاص ذینفع انتقال دهند.

او افزود مالکیت آن‌ها بر روی بلاکچین از طریق قراردادهای هوشمند NFT محافظت می‌شود.

دورف گفت:

“اگر ton توانسته است به این موفقیت دست یابد. تصور کنید تلگرام با ۷۰۰ میلیون کاربر اگر نام‌های کاربری، لینک‌های گروه و کانال را برای حراج بگذاریم، چقدر موفق خواهد بود؟”

رئیس تلگرام حتی به فکر اضافه‌کردن عناصر دیگری مانند استیکرها، کانال‌ها یا ایموجی‌ها نیز در بازار آنلاین است.

دورف به استفاده از تن برای طرح حراج میلیون ها نام کاربری تلگرام خود اطمینان کامل دارد. زیرا بلاکچین دارای قابلیت سرعت و مقیاس‌پذیری مناسبی است. همچنین تلگرام زبان برنامه‌نویسی BOT را طراحی کرده است.

در همین حال، تلگرام همچنان با تن ارتباط مستقیم دارد. زیرا این برنامه‌ها به کاربران اجازه مبادله تن کوین از طریق ربات‌ها را می‌دهد.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: