اخبار روز

کتی وود می‌گوید که بیت کوین و اتریوم مانند طلا هستند

کتی وود می‌گوید که بیت کوین و اتریوم مانند طلا هستند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.68 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

کتی وود بنیان‌گذار شرکت آرک اینوست یکی از برترین شرکت‌ های سرمایه‌ گذاری ارز دیجیتال می‌باشد. وی گفت مشکلات اخیر در بانک‌های آمریکایی نشان داد که بیت کوین و اتریوم مقاومت خوبی در برابر مشکلات اقتصادی دارند.
کتی وود همچنین این دو دارایی دیجیتال برتر را به طلا تشبیه کرد و گفت که آن‌ها علی‌رغم اینکه به عنوان دارایی‌های ناپایدار شناخته می‌شوند. اما مانند پناهگاه امن در دوران سخت اقتصادی عمل می‌کنند.
او افزود که ثبات قیمت بیت کوین در طول بحران بانکداری در آمریکا توجه آن‌ها را به خود جلب کرده است. کتی وود خاطرنشان کرد که جهان به واسطه ارزهای دیجیتال در حال تغییر است و شما نمی‌توانید جلوی نوآوری را بگیرید.
مدیرعامل شرکت آرک اینوست گفت بیت کوین سیستم مالی سنتی جهانی را به هم خواهد زد. آن‌ها مانند طلا در نظر گرفته می‌شوند و این نشان‌دهنده پذیرش بسیار گسترده آن‌ها توسط جامعه است.
با این حال همه با کتی وود هم عقیده نیستند. ری دالیو، بنیان‌گذار شرکت بریج واتر در مصاحبه‌ای گفت که بیت کوین نمی‌تواند به عنوان یک ارز موثر عمل کند. زیرا بیش از حد نوسان دارد و بانک‌های مرکزی آن را نمی‌پذیرند. بنابراین بیت کوین یک جایگزین بسیار ضعیف برای طلا محسوب می‌شود.
دالیو همچنین تاکید کرد که طلا سومین ذخایر بزرگ بانک‌های مرکزی پس از دلار آمریکا و یورو است. او قبلا بیت کوین را یک اختراع جهنمی توصیف کرده بود. با این حال اخیرا گفت که می‌خواهد شاهد ساخت یک توکن مرتبط با تورم باشد که برای تضمین حفظ قدرت خرید کاربران استفاده شود.