اخبار روز

کوین بیس همکاری خود با باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند را گسترش می‌دهد

کوین بیس همکاری خود با باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند را گسترش می‌دهد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.16 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

طبق خبرها صرافی ارز دیجیتال کوین بیس، همکاری خود با باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند را افزایش می‌دهد. این معامله که پلتفرم را به شریک برتر باشگاه تبدیل می‌کند تا پایان ژوئن ادامه خواهد داشت.
این صرافی همکاری خود با باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند را سال گذشته با پخش تبلیغات در استادیوم آن‌ها آغاز کرد. کوین بیس می‌خواهد از این پس کلاس‌های آموزشی ارزهای دیجیتال نیز برای کارمندان تیم برگزار نماید.
هنوز مشخص نیست که صرافی برای انجام این معامله چقدر هزینه کرده است. کارستن کرامر مدیرعامل باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند گفت که این قرارداد تا پایان ژوئن ادامه خواهد داشت اما بسته به شرایط آینده بخش ارزهای دیجیتال ممکن است تمدید شود.
کرامر افزود این صنعت بسیار هیجان‌انگیز اما خام است. به همین دلیل ما در صنعت ریسک بیشتری می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند اضافه کرد که مجوز فعالیت در آلمان یک نیاز اساسی برای مشارکت است. کوین بیس نیز در میان معدود نهادهای ارزهای دیجیتال ثبت شده در آلمان می‌باشد.
این صرافی علی‌رغم گسترش اخیر خود، با مشکلات شدیدی در بازار نزولی مواجه بوده است. تابستان گذشته آن‌ها حدود ۱۸ درصد از کل نیروی کار خود را اخراج کردند. همچنین این صرافی اخیرا فعالیت خود در بازار ژاپن را به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی متوقف کرد.
صرافی‌های زیادی از جمله بایننس و کریپتو دات کام در چند سال گذشته با غول‌های فوتبال یا بازیکنان مشهور همکاری کرده‌اند.
به عنوان مثال صرافی کریپتو دات کام حامی رسمی جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ بود. بایننس نیز شریک اصلی باشگاه لاتزیو ایتالیا و تیم ملی آرژانتین است.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: