اخبار روز

گوگل کلود به اعتبارسنجی سولانا تبدیل می‌شود

گوگل کلود به اعتبارسنجی سولانا تبدیل می‌شود
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.63 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

مشارکت گوگل کلود با سولانا باعث می‌شود که این شرکت به اعتبارسنجی سولانا تبدیل گردد.
گوگل کلود اخیرا همکاری خود با سولانا را اعلام کرده است. بنابراین یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات ابری در جهان به بخشی جدایی‌ناپذیر از شبکه سولانا تبدیل خواهد شد. در نتیجه سولانا را به مجموعه وسیعی از محصولات و خدمات خود وارد خواهد کرد.
علاوه بر اعتبارسنجی سولانا، گوگل کلود قصد دارد تا موتور گره بلاکچین خود را به این اکوسیستم بیاورد. موتور گره بلاکچین سرویس میزبانی گره کاملا مدیریت شده گوگل کلود می‌باشد. این سیستم نیاز به عملیات پیچیده گره را کاهش می‌دهد. این سرویس قبلا فقط بر روی اتریوم و اکوسیستم توسعه‌دهنده در حال رشد آن متمرکز بود.
اضافه شدن سولانا به موتور گره بلاکچین زمان مورد نیاز برای اجرای یک گره سولانا را به شدت کاهش می‌دهد. درنتیجه برای کاربران بیشتری در دسترس قرار می‌گیرند.
این شرکت همچنین افزود که در حال حاضر روی نمایه‌سازی داده‌ها از شبکه سولانا و آوردن آن به BigQuery کار می‌کند. انبار داده گوگل کلود این امکان را به پایگاه داده عظیم بلاکچین سولانا می‌دهد تا با استفاده از قدرت پردازش عظیم گوگل، خود را بهبود بخشد.
اخیرا آناتولی یاکوونکو بنیان‌گذار سولانا نیز از همکاری گوگل در رابطه با اعتبارسنجی سولانا استقبال کرد.
همچنین وقتی از او پرسیده شد که گوگل علاوه‌بر اعتبارسنجی سولانا کجا می‌تواند به شما بهتر کمک کند؟ یاکوونکو پاسخ داد که آن‌ها می‌توانند با ساخت SDKهای بهتر برای سرعت بخشیدن به توسعه برنامه‌ها مفید باشند.
لازم به ذکر است که توکن بومی سولانا به نام SOL نیز در هفته اخیر بیش از ۱۳ درصد رشد داشت.