اخبار روز

سیگنچر بنک توسط مقامات نیویورک تعطیل شد

سیگنچر بنک توسط مقامات نیویورک تعطیل شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.82 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

سیگنچر بنک مستقر در نیویورک به طور رسمی تعطیل گردید و از این پس توسط وزارت خدمات مالی نیویورک اداره می‌شود.
لازم به ذکر است که سیگنچر بنک تا ۳۱ دسامبر دارای ۸۸.۶ میلیارد دلار سپرده بود و به عنوان یکی از بانک‌های دوستدار ارزهای دیجیتال در آمریکا شناخته می‌شود.
دپارتمان خدمات مالی نیویورک اخیرا اعلام کرد که به‌منظور حفاظت از سپرده‌گذاران، سیگنچر بنک را توقیف کرده و کنترل آن را به دست گرفته است. همچنین در اقدامی مشابه آنچه که مقامات کالیفرنیا در مورد سپرده‌ها در بانک سیلیکون ‌ولی انجام دادند، شرکت بیمه سپرده فدرال به عنوان مدیر تصفیه این بانک انتخاب گردید.
فدرال رزرو نیز در بیانیه‌ای توضیح داد که تصمیم برای تعطیلی این بانک برای محافظت از اقتصاد آمریکا و افزایش اعتماد عمومی به سیستم بانکی گرفته شده است.
آن‌ها افزودند که سیستم بانکی آمریکا به ایفای نقش‌های حیاتی خود در حفاظت از سپرده‌ها و تامین اعتبار برای مشاغل به شیوه‌ای که باعث رشد اقتصادی شود، ادامه می‌دهد.
یک مقام ارشد وزارت خزانه‌داری به رسانه‌ها گفت که تنظیم‌کننده‌ها نگران سرریز سپرده‌ها به بانک‌های دیگر هستند.
او افزود با این حال اقداماتی که ما انجام دادیم به منظور جلوگیری از خروج سپرده‌گذاران از این بانک‌ها طراحی شده است.
کارشناسان معتقدند که سیگنچر بنک توانست تبعات ناشی از سقوط صرافی FTX را تحمل کند. زیرا سپرده‌گذاری‌های آن بسیار متنوع‌تر از بانک‌هایی مانند سیلورگیت و سیلیکون ولی بود و تنها ۲۵ درصد از سپرده‌های آن ارز دیجیتال هستند.
همچنین بانک سیلیکون تعداد زیادی از استارت‌آپ‌های فناوری و شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر را تحت پوشش بانکی خود قرار داده بود.