اخبار روز

آنیموکا صندوق متاورس میلیارد دلاری برای توسعه‌دهندگان ایجاد می‌کند

آنیموکا صندوق متاورس میلیارد دلاری برای توسعه‌دهندگان ایجاد می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.52 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

یات سیو یکی از بنیان‌گذاران شرکت آنیموکا اعلام کرد که این صندوق متاورس می‌خواهد میلیاردها دلار را در اختیار استارتاپ‌های این حوزه قرار دهد.
او در مصاحبه‌ای گفت که این صندوق متاورس به طور بالقوه می‌تواند تا ۲ میلیارد دلار برای تخصیص به استارت‌آپ‌ها در نظر بگیرد.
سیو همچنین خاطرنشان کرد که هیچ محدودیت جغرافیایی برای دریافت بودجه از صندوق متاورس وجود نخواهد داشت. همچنین تمرکز اصلی بر روی حقوق مالکیت دیجیتال خواهد بود.
او همچنین گفت که این صندوق متاورس ایجاد شده تا توسعه‌دهندگان بتوانند در فضای متاورس و وب ۳ سرمایه‌گذاری کنند.
انیموکا سهام‌دار عمده یکی از پلتفرم‌های پیشرو متاورس به نام سندباکس است. غیر از سرمایه‌گذاری در متاورس، انیموکا در توسعه توکن غیرقابل تعویض و توسعه گیم فای بسیار مشارکت داشته است. سیو معتقد است گیم فای یکی از راه‌های اصلی ورود به متاورس خواهد بود.
علی‌رغم این که اخیرا اخبار منفی زیادی در رابطه با آینده متاورس منتشر شده است. اما سرمایه‌گذاران و جامعه اطراف همچنان نسبت به متاورس به عنوان قطب تعامل آنلاین آینده خوش‌بین هستند.
بر اساس گزارش‌ها ۱.۳ میلیارد دلار سرمایه‌ برای گیم فای و آینده متاورس بوده است. از این مقدار نیز ۳۶ درصد به طور خاص برای پروژه‌های زیرساختی وب ۳ متاورس بود‌ند.
همچنین با توجه به شکست‌های اخیر صنعت ارزهای دیجیتال، سیو گفت. انیموکا ۱۰ میلیون دلار به بازیابی صنعت وب ۳ به رهبری بایننس کمک خواهد کرد. او گفت که شرکت او بسته به شرایط ممکن است سهم خود را افزایش دهد.
در کنار سرمایه‌گذاری‌ها، پروژه‌های زیادی در دست اجرا هستند که محیط متاورس را برای توسعه‌دهندگان قابل دسترس‌تر می‌کند.