اخبار روز

افزایش درآمد ۱۰۰۰ درصدی صرافی FTX

افزایش درآمد ۱۰۰۰ درصدی صرافی FTX
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.92 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس گزارش‌ها درآمد صرافی FTX  از ۱۴ میلیون دلار به ۲۷۲ میلیون دلار در سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ افزایش یافته‌است. این گزارش، رشد ۱۸۴۲.۸۵ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد صرافی FTX مانند بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال، زمانی که بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح خود رسیدند، افزایش یافت. درآمد FTX به دلیل حضور گسترده مشتری، حمایت مالی و سایر عوامل حدود ۱۰۰۰ درصد در سال ۲۰۲۱ رشد کرد.

تفکیک درآمد افزایش ۱۸۴۲.۸۵ درصدی سود FTX را از ۱۴ میلیون دلار به ۲۷۲ میلیون دلار در یک سال نشان می‌دهد. این صرافی ارز دیجیتال ۳۸۸ میلیون دلار درآمد خالص به دست آورد که ۲۱۸۲.۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

همین‌طور بر اساس گزارش‌ها صرافی FTX در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ حدود ۲۷۰ میلیون دلار درآمد داشته است. بااین‌حال، سابقه این صرافی در طول افت بازار دیجیتال هنوز فاش نشده است. علی‌رغم عملکرد درخشان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲، افت بازارهای دیجیتال عملکرد صرافی‌ها را تحت شعاع قرار داد.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که صرافی FTX تا پایان سال ۲۰۲۱ دارای ۲.۵ میلیارد دلار پول نقد با حاشیه سود ۲۷ درصدی بود.

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس اخیراً نگرانی خود را در مورد بی‌نظمی‌های موجود مطرح کرد. پدیده‌ای که در آن سفارش تجاری مختل شده تا امکان ایجاد سفارش‌های دیگر فراهم شود.

او گفت در یک صرافی خاص گاهی اوقات سفارش‌های شما انجام نشده و سفارش افراد دیگر جلوی شما قرار می‌گیرند. ظاهراً این اتفاق به‌قدری در این صرافی رخ می‌دهد که معامله‌گران اصطلاح جیتر را برای آن ابداع کرده‌اند.