اخبار روز

همکاری ویزا و صرافی FTX برای صدور کارت اعتباری در ۴۰ کشور

همکاری ویزا و صرافی FTX برای صدور کارت اعتباری در ۴۰ کشور
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.02 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

ویزا و صرافی FTX توافق‌نامه‌ای را امضا کردند تا دارندگان ارزهای دیجیتال از ۴۰ کشور جهان بتوانند با دارایی‌های دیجیتال خود به خرید بپردازند.

به‌عنوان بخشی از مشارکت ویزا و صرافی FTX، کارت‌های اعتباری ارزهای دیجیتال در ۴۰ کشور مختلف ارائه می‌شود. به گفته واسانت پرابهو مدیرمالی ویزا، این کارت‌ها به حساب‌های FTX کاربران متصل است. بنابراین آن‌ها می‌توانند تا دارایی‌های دیجیتال خود را در هنگام خرید خرج کنند.

پرابهو گفت. “اگرچه ارزش‌ ارزهای دیجیتال کاهش یافته است، اما همچنان علاقه ثابتی به آن‌ها وجود دارد. ما به‌عنوان یک شرکت در مورد اینکه ارزش ارز دیجیتال باید چقدر باشد یا اینکه در درازمدت خوب است یا خیر، موضعی نداریم. تا زمانی که مردم قصد خرید دارند ما می‌خواهیم این کار را برای آن‌ها تسهیل کنیم.”

او افزود همکاری ویزا و صرافی FTX در بحبوحه کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال در پی رکود بازار جهانی انجام می‌شود. بیت کوین درحال‌حاضر زیر سطح مهم ۲۰۰۰۰ دلار و اتریوم در حدود ۱۳۰۰ دلار معامله می‌شود. هر دو توکن بیش از ۷۰ درصد در مقایسه با اوج خود کاهش یافته‌اند.

لازم به ذکر است که ویزا قبلا با برخی از بزرگ‌ترین بازیگران این صنعت از جمله بایننس و کوین بیس توافق‌نامه امضا کرده است.

مسترکارت یکی از بزرگ‌ترین رقبای ویزا نیز مانند آن‌ها با کوین بیس به منظور خرید ساده‌تر NFTها به توافق رسیده است.

در همین حال، مدیرعامل FTX گفت که ارزهای دیجیتال، شبکه‌های پرداخت سنتی را مختل می‌کنند. او همچنین افزود که بسیاری از غول‌های پرداخت ترجیح می‌دهند به جای مبارزه با آن به این فناوری ملحق شوند.

او معتقد است که چنین مشارکت‌هایی مانند همکاری ویزا و صرافی FTX می‌تواند به رشد بیشتر بازار ارزهای دیجیتال کمک کند.