اخبار روز

افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در برزیل

افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در برزیل
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.95 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

با افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در برزیل، آن‌ها خود را به‌عنوان یک رهبر جدید در این صنعت معرفی کرده‌اند.
بر اساس گزارش سرویس درآمد فدرال، ماه ژوئن معاملات زیادی با استفاده از ارزهای دیجیتال در برزیل صورت گرفت. همچنین تعداد کاربران ارزهای دیجیتال در ماه ژوئن به بیش از ۳.۲ میلیون فرد رسید که نشان‌دهنده افزایش ۶۰ درصدی نسبت به چهار ماه قبل است. زیرا تعداد این افراد تا ماه آوریل حدود دو میلیون نفر بود.
این افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در دنیای شرکت‌ها نیز رخ داد. طبق داده‌ها تعداد شرکت‌های فعال در عملیات‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال به ۸۹۰۰۰ نفر رسید که نسبت به ماه می شش درصد افزایش یافته است.
به‌طور کلی این داده‌ها افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در برزیل را نشان می‌دهد که حاکی از جایگاه قوی کشور در این صنعت می‌باشد.
طبق آمار تعداد کاربران خرده فروشی در برزیل نیز امسال حدود ۱۹۰۵۴۳۵ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵۲ درصد افزایش یافته است.
همچنین داده‌های دولت با آمار ارائه شده توسط شرکت‌های تحلیل بلاکچین که برزیل را به‌عنوان رهبر برجسته در پذیرش بیت کوین معرفی می‌کنند، مطابقت دارد. لازم به ذکر است که اخیرا شرکت تجزیه‌وتحلیل چین‌آنالیز، برزیل را به‌عنوان هفتمین کشور جهان از نظر میزان پذیرش بیت کوین معرفی کرد.
علاوه‌بر افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، برزیل در سال‌‎های اخیر به‌عنوان یکی از پیشروها در ایجاد مقررات ارزهای دیجیتال ظاهر شده است. بر اساس خبرها، بانک مرکزی برزیل می‌تواند اکوسیستم ارزهای دیجیتال را تنظیم نموده و مجوزهای لازم را صادر کند.