اخبار روز

ای‌بی برای افزایش تجربه خود از وب۳، بازار NFT «نو اریجین» را به دست آورد

ای‌بی برای افزایش تجربه خود از وب۳، بازار NFT «نو اریجین» را به دست آورد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.01 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

پلتفرم تجارت الکترونیک بین‌المللی ای‌بی (eBay) اعلام کرد که در ۲۲ ژوئن بازار NFT (توکن غیر مثلی) نو اریجین (KnowOrigin) را خریداری کرده است تا وارد عصر جدیدی از وب۳ شود. مبلغ این خرید هنوز فاش نشده است.

این خرید، ای‌بی را قادر می‌سازد تا دیدگاه خود برای تبدیل شدن به وب‌سایتی پیشرو در جهان برای کلکسیون‌ها را تحقق بخشد. ای‌بی در حال حاضر برای ارتقای فناوری، عملکرد و تجربه مشتریان خود از ابزارهایی مبتنی بر فناوری برای کشف اقلام مورد نیاز آن‌ها استفاده می‌کند.

جیمی یانون (Jamie Iannone) مدیرعامل ای‌بی اشتیاق خود را در مورد این خرید اعلام کرد و اظهار داشت: «ای‌بی اولین وب‌سایت در سرتاسر جهان برای آن دسته از افرادی است که به دنبال یک افزودنی منحصربه‌فرد، عالی و نادر برای مجموعه خود هستند. با این خرید، ما به‌عنوان یک سایت پیشرو باقی خواهیم ماند. زیرا جامعه ما به‌طور فزاینده‌ای در حال اضافه کردن مجموعه‌های دیجیتالی به خود است.»

علاوه بر این، او معتقد است که نو اریجین گروهی چشمگیر، پرشور و وفادار از هنرمندان و مجموعه‌داران را در خود جای داده است. بنابراین جیمی یانون این بازار NFT را برای جامعه فروشندگان و خریداران ای‌بی بسیار مناسب می‌داند.

دیوید مور، یکی از بنیان‌گذاران نو اریجین نیز طی سخنانی گفت: «علاقه به NFT ها همچنان در حال رشد است. بنابراین ما معتقدیم که اکنون زمان مناسبی برای شراکت با گروهی بزرگ و باتجربه مانند ای‌بی می‌باشد.» بااین‌حال، سهام eBay در حال حاضر نزدیک به ۴۰.۵ دلار بوده و به پایین‌ترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است.

نو اریجین در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و یک بازار ارائه‌دهنده NFT به هنرمندان و مجموعه‌داران است. تا آن‌ها بتوانندNFT ها را ایجاد کرده و آن‌ها را از طریق تراکنش‌های پشتیبانی شده با بلاکچین خریدوفروش کنند.

منبع: coinquora