اخبار روز

اوپن سی ابزاری برای اعمال حق امتیاز NFT راه‌اندازی می‌کند

اوپن سی ابزاری برای اعمال حق امتیاز NFT راه‌اندازی می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.17 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

بازار اوپن سی اخیرا موضع تازه‌ای در بحث حق امتیاز NFT اتخاذ کرده است. این ابزار جدید به سازندگان در جهت اجرای حق امتیاز کمک می‌کند.
ابزار اجرای حق امتیاز NFT در این مرحله فقط برای مجموعه‌های جدید اعمال می‌شود. تصمیم‌گیری در مورد مجموعه‌های موجود در تاریخ بعدی اتخاذ خواهد شد.
اوپن سی که حدود ۶۶ درصد از سهم بازار NFT را در اختیار دارد، نسبت به موضوع حق امتیاز سکوت کرده بود. در حالی که سایرین در این فضا در چند ماه گذشته استراتژی های خود را اجرا کرده‌اند.
بالاخره دوین فینزر مدیرعامل اوپن سی در مصاحبه‌ای گفت. در چند ماه گذشته بحث‌های زیادی در مورد مدل‌های کسب‌وکار برای سازندگان NFT و اینکه آیا حق امتیاز قابل اجرا می‌باشد، وجود داشته است. بنابراین ما با توجه به نقشی که در اکوسیستم داریم، می‌خواهیم رویکردی متفکرانه و اصولی به این موضوع داشته باشیم.
فینزر این ابزار را به صورت یک قطعه کد دانست. در نتیجه سازندگان با آن می‌توانند حق امتیاز را در قراردادهای هوشمند مجموعه NFT جدید خود اعمال کنند. این کد همچنین فروش NFT را فقط به بازارهایی محدود می‌کند که هزینه‌های سازنده اعمال می‌شود.
فینزر افزود که اوپن سی از مردم نمی‌خواهد از راه‌حل خاص ما استفاده کنند. بلکه سازندگان می‌توانند از هر راه‌حلی که می‌خواهند بهره ببرند.
فینزر گفت ما یک سری راه‌حل‌های خاص ارائه می‌دهیم. شما با کمک آن‌ها می‌توانید اساسا بازارهایی که حق امتیاز NFT در آن‌ها اجرا نمی‌شود را مسدود کنید.
این اتفاق واکنش‌های زیادی به همراه داشته است. بنیان‌گذار مجموعه Sappy Seals گفت من اساسا با حذف حق امتیاز NFT موافق نیستم و از این اقدام قدردانی می‌کنم.