اخبار روز

بازی آکسی اینفینیتی در اپ استور اپل قرار گرفت

بازی آکسی اینفینیتی در اپ استور اپل قرار گرفت
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.77 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

آخرین نسخه از بازی آکسی اینفینیتی مبتنی بر بلاکچین، برای دانلود در اپ استور اپل قرار گرفت. این اتفاق به مشتریان شرکت اپل نوید یک ماجراجویی جذاب پر از نبردهای فراوان و همچنین جوایزی به صورت NFT را می‌دهد.
با این حال، اسکای ماویز توسعه‌دهنده بازی آکسی اینفینیتی گفت که فعلا فقط در آمریکای لاتین و جنوب شرقی آسیا عرضه خواهد شد.
بنابراین، بازی فقط برای کاربران اپل در کشورهای آرژانتین، کلمبیا، پرو، مکزیک، ونزوئلا، اندونزی، مالزی و ویتنام در دسترس خواهد بود. این بازی قبلا نیز در گوگل پلی برای مناطق محدودی ارائه شده بود.
الکساندر لئونارد لارسن، یکی از بنیانگذاران بازی گفت که ما از حدود دو سال پیش برای انتشار آن با اپل در تماس بودیم.
لازم به ذکر است که بازی آکسی اینفینیتی با بیش از یک و نیم میلیون دانلود پرطرفدارترین بازی در حوزه وب ۳ می‌باشد. آکسی اینفینیتی یک بازی استراتژیک است که در آن بازیکنان از موجودات مختلف برای نبرد با یکدیگر استفاده می‌کنند.
پس از اعلام این خبر، توکن بازی آکسی اینفینیتی نزدیک به ۱۵ درصد افزایش یافت. ارز دیجیتال AXS اکنون دارای ارزش بازاری حدود ۸۵۰ میلیون دلار می‌باشد.
این بازی در ماه مارس سال گذشته با هک پل رونین که منجر به از دست دادن ۶۲۵ میلیون دلار از وجوه شد، ضربه بزرگی خورد. این شرکت نیز پس از تغییر به یک اکوسیستم غیرمتمرکز، شبکه رونین را برای مقابله با تهدیدات مشابه بازسازی کرده است.
اسکای ماویز همچنین اخیرا از راه‌اندازی پلتفرم ماویز مارکت خبر داد. یک پلتفرم که در آن کاربران می‌توانند NFT‌ها را بخرند، بفروشند و به نمایش بگذارند.