اخبار روز

حذف جوایز بازی های کلاسیک اکسی اینفینیتی

حذف جوایز بازی های کلاسیک اکسی اینفینیتی
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.46 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

جوایز توکن به‌طورکلی از حالت بازی های کلاسیک اکسی اینفینیتی حذف شده‌است. این اقدام برای جذب کاربران به حالت بازی جدیدی به نام اکسی اینفینیتی اوریجین صورت گرفت.

اکسی اینفینیتی یک بازی آنلاین مبتنی بر بلاکچین است. این بازی مبتنی بر اتریوم به کاربران اجازه می‌دهد تا در حین بازی، پاداشی به‌صورت ارز دیجیتال دریافت کنند.

تیم اکسی اینفینیتی اعلام کرد که از روز جمعه، بازی های کلاسیک اکسی اینفینیتی دیگر وجود نخواهند داشت. طبق گفته آن‌ها، جوایز SLP به حالت بازی جدید منتقل می‌شود.

SLP یک نوع پاداش در اکسی اینفینیتی است که می‌تواند توسط کاربران به روش‌های خاصی در بازی به دست آید. SLP دارای ارزشی مانند سایر ارزهای دیجیتال بوده و می‌تواند در یک صرافی غیرمتمرکز خریدوفروش شود.

این تیم تأکید کرد که حرکت از حالت بازی های کلاسیک اکسی اینفینیتی به حالت جدید به اقتصاد توکن SLP نیز کمک می‌کند.

آن‌ها در ماه فوریه برای کمک به اقتصاد SLP، پاداش‌های آن را در حالت بازی های کلاسیک اکسی اینفینیتی حذف کردند. علی‌رغم تلاش تیم هنوز این توکن از نقطه اوج خود در ژوئیه ۲۰۲۱ بسیار فاصله دارد.

در سال ۲۰۲۱، بازی توکن NFT مدل P2E خود را رونمایی کرد. پس از این اتفاق، این بازی تقریباً دو سوم کل معاملات NFT بازی‌های بلاکچین را به خود اختصاص داد. بر اساس گزارش‌ها در سال گذشته، این پروژه ۳.۵ میلیارد دلار، مبادله NFT داشت.

حتی با وجود این که توکن‌های پروژه اکسی اینفینیتی در طول امسال عملکرد خوبی نداشته‌اند. اما شاهد افزایش ۲۰۵ درصدی حجم تراکنش‌های NFT برای پروژه اکسی اینفینیتی در ماه جولای بودیم.

در بازی‌های P2E می‌توانید برای به‌دست‌آوردن توکن NFT بازی کنید. چون این بازی‌ها از فناوری بلاکچین ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند.