اخبار روز

بایننس دنبال سرمایه‌گذاری جدید در صنعت کیف پول سخت افزاری است

بایننس دنبال سرمایه‌گذاری جدید در صنعت کیف پول سخت افزاری است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.8 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس در حال حرکت در صنعت کیف پول سخت افزاری است. این شرکت در ۲۱ نوامبر اعلام کرد که بایننس لبز، یک سرمایه‌گذاری استراتژیک در شرکت بلژیکی Ngrave انجام داده است.
یی هه، یکی از بنیان‌گذاران بایننس و رئیس بایننس لبز گفت که امنیت یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای پذیرش ارزهای دیجیتال است. او گفت کیف پول‌های شخصی یکی از ایمن‌ترین روش‌ها برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال می‌باشد.
تایلر زد مدیر سرمایه‌گذاری بایننس لبز افزود که ما از سرمایه‌گذاری در بخش کیف پول سخت افزاری در همکاری با Ngrave برای ارائه محصولات به کاربران هیجان زده هستیم.
Ngrave اولین ارائه‌دهنده کیف پول سخت افزاری در مجموعه بایننس لبز نیست. قبلا در سال ۲۰۱۸ سازنده کیف پول از روی SafePal سرمایه‌گذاری کرده بود. بایننس همچنین راه‌حل SafePal را در پلتفرم خود ادغام کرد و در ماه اکتبر اپلیکیشن SafePal Mini را به برنامه بایننس اضافه نمود.
در اوایل نوامبر، بایننس همچنین با شرکت لجر همکاری نمود تا کاربران بتوانند ارزهای دیجیتال را مستقیما از طریق کارت‌های بانکی خود خریداری کنند.
ادامه زمستان ارزهای دیجیتال رشد صنعت این کیف پول‌ها را تسریع کرده است. در حالی که بسیاری از صرافی‌های متمرکز برای حفظ خود تلاش می‌کنند. با این حال برخلاف آن‌ها، کیف پول‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که با ایمن‌سازی کلیدهای خصوصی، وجوه خود را بهتر کنترل کنند.
بر اساس داده‌ها صنعت کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال می‌تواند با سرعت بیشتری به رشد خود ادامه دهد.
چانگ پنگ ژائو نیز گفت که شاید دیگر نیازی به مبادلات متمرکز نباشد. زیرا سرمایه‌گذاران به راه‌حل‌های شخصی روی می‌آورند. او تاکید کرد که شاید در آینده نیازی به صرافی‌های متمرکز وجود نداشته باشد.