اخبار روز

بایننس دوره‌های رایگان آموزش دارایی های دیجیتال با گواهی NFT را برگزار می‌کند

بایننس دوره‌های رایگان آموزش دارایی های دیجیتال با گواهی NFT را برگزار می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

با ادامه گسترش صنعت ارزهای دیجیتال، نیاز به آموزش عمومی در مورد دارایی های دیجیتال، کاربردها، مزایا و خطرات آن‌ها احساس می شود. به همین دلیل است که پلتفرم بایننس اکنون دوره‌های رایگانی را در مورد این فناوری محبوب ارائه می‌دهد.
بایننس این دوره‌های آنلاین رایگان در زمینه بلاکچین، دارایی های دیجیتال، متاورس و وب ۳ را راه‌اندازی کرده است. این دوره از طریق پلتفرم آموزشی آکادمی بایننس در دسترس میلیون‌ها نفر می‌باشد.
دوره مبتدی از شش مبحث تشکیل شده و مبانی دارایی های دیجیتال، بلاکچین، متاورس و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری را توضیح می‌دهد. در نهایت با تکمیل موفقیت‌آمیز آن یک گواهی NFT به فرد اعطا خواهد شد.
این دوره با نام مبانی بلاکچین برنامه‌ریزی شده و در آینده سطوح متوسط و پیشرفته و همچنین گواهینامه‌های حرفه‌ای برای افراد منتشر می‌شود.
موسس و مدیرارشد بازاریابی بایننس، در مورد ایجاد دوره‌های رایگان دارایی های دیجیتال گفت. صنعت بلاکچین هنوز در مراحل اولیه خود است و بسیاری از مفاهیم جدید مانند NFT و متاورس ابداع شده‌اند. ما معتقدیم که این موارد آینده صنعت را شکل می‌دهند. بنابراین آموزش مردم و افزایش آگاهی آن‌ها بسیار مهم به نظر می‌رسد.
همچنین شایان ذکر است که صدها میلیون نفر محتوای آموزشی آکادمی بایننس را مشاهده یا مطالعه کردند.
این صرافی اخیرا یک صندوق بازیابی صنعت برای پروژه‌های ارز دیجیتالی که با بحران نقدینگی مواجه هستند، راه‌اندازی کرده است.
این اقدامات بایننس در حالی است که هنوز جامعه با عواقب سقوط صرافی FTX دست و پنجه نرم می‌کند. همچنین پس از فروپاشی صرافی، ارزش اکثر دارایی‌های دیجیتال از جمله بیت کوین سقوط کرده است.