اخبار روز

برکناری برخی از مقامات توییتر با آغاز سلطنت ایلان ماسک

برکناری برخی از مقامات توییتر با آغاز سلطنت ایلان ماسک
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.63 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

برخی از مقامات توییتر توسط مالک جدید این شرکت کنار گذاشته شده‌اند. بر اساس اخبار مدیرعامل، مدیرمالی و رییس حقوقی آن در اولین روز مدیریت ایلان ماسک برکنار شدند.

طبق گزارش‌ها، بالاخره قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر در ۲۷ اکتبر نهایی شد. ایلان ماسک بدین ترتیب کار خود را در این شرکت با تغییر مقامات توییتر آغاز کرد.

بر اساس منابعی از چندین رسانه، مدیرعامل پاراگ آگراوال، مدیرمالی ند سگال و رییس حقوقی و سیاستگذاری ویجایا گاد اخراج شده‌اند. ماسک این مقامات توییتر را به گمراه کردن او در مورد تعداد حساب‌های اسپم در این پلتفرم متهم کرده است.

ماسک قبلا در ماه ژوییه از قرارداد خرید توییتر منصرف شد. او در آن زمان شرکت و مقامات توییتر را به ارائه اطلاعات نادرست و گمراه‌کننده در مورد تعداد اکانت‌های اسپم و جعلی متهم کرد.

با نهایی شدن این قرارداد، ماسک ادعا کرد که پلتفرم را به سنگر آزادی بیان تغییر خواهد داد. بنابراین الگوریتم‌ها برای جلوگیری از انعکاس نظرات سیاسی تغییر کرده و تمام حساب‌های جعلی و هرزنامه را حذف خواهد کرد.

او افزود که این پلتفرم را برای کمک به جهانی که دوستش دارم خریده‌ام. او همچنین آرزوی خود را برای تبدیل توییتر به محترم‌ترین پلتفرم تبلیغاتی در جهان اعلام کرد.

ایلان ماسک از قابلیت طنز این قرارداد طولانی‌مدت آگاه است و در ۲۶ اکتبر در حالی که یک سینک حمل می‌کرد به دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو رفت. او همچنین در توییتر خود نوشت “بگذار آن غرق شود”.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: