اخبار روز

بنیان‌گذار کاردانو: راه‌اندازی راه حل مقیاس پذیری هایدرا تا سال ۲۰۲۳

بنیان‌گذار کاردانو: راه‌اندازی راه حل مقیاس پذیری هایدرا تا سال ۲۰۲۳
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.29 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

چارلز هاسکینسون بنیان‌گذار و مدیرعامل Input Output Global اخیرا طی مصاحبه‌ای درباره راه حل مقیاس پذیری هایدرا صحبت کرد. او گفت که هایدرا باید در نیمه اول ۲۰۲۳ راه‌اندازی شود.

Input Output Global یا (IOG) یک شرکت فناوری بلاکچین است که پشت سر تحقیق و توسعه کاردانو قرار دارد.

سباستین ناگل، مدیر مهندسی نرم‌افزار در IOG گفت. یکی از پیشرفت‌های هیجان‌انگیز با ارتقا آلونزو که فعال خواهد شد، راه حل مقیاس پذیری هایدرا نام دارد.

ازآنجایی‌که چیزهایی مانند دیفای راه خود را به اکوسیستم کاردانو باز می‌کنند. بایستی که ساختارهای کارمزد مناسب و امنیت را در بلاکچین فراهم شود. درنتیجه اینجا از راه حل مقیاس پذیری هایدرا کمک می‌گیریم. این پروتکل لایه دو نه‌تنها به مقیاس‌پذیری شبکه، بلکه به کاهش هزینه‌ها نیز کمک می‌کند.

لازم به ذکر است که هایدرا با راه‌حل یک موجود کاردانو همکاری خواهد داشت. به گفته ناگل، در اینجا نگرانی‌هایی وجود دارد که هایدرا می‌خواهد به آن‌ها رسیدگی کند.

او گفت تراکنش‌های کاردانو مستلزم کارمزد هستند. افرادی که شبکه را اداره می‌کنند، باید به طور مناسب برای نقش خود پاداش بگیرند، بنابراین هزینه‌ها باید پایدار باشند. کاربران نیز می‌خواهند هزینه‌های قابل‌قبول بپردازند. علاوه بر این، بلاکچین باید در برابر حملات DOS محافظت شود.

ناگل ادامه داد که بنابراین نمی‌توان کارمزدها را به‌قدری پایین تعیین کرد که خطر ایجاد شود. ذخیره‌سازی نیز یک نگرانی است، زیرا تاریخچه تراکنش‌های روبه‌رشد می‌تواند منجر به مشکلات ذخیره‌سازی شود.

سپس هاسکینسون در یک جلسه گفت که کار توسعه روی راه حل مقیاس پذیری هایدرا بسیار خوب پیش می‌رود.