اخبار روز

بنیان گذار کاردانو می‌گوید چیزی ویژه در ماه نوامبر عرضه می‌شود

بنیان گذار کاردانو می‌گوید چیزی ویژه در ماه نوامبر عرضه می‌شود
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.62 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

چارلز هاسکینسون بنیان گذار کاردانو، با یک اعلامیه جدید جامعه کاردانو را در فکر فرو برد. او بدون پرداختن به جزییات بیشتر ادعا کرد که چیزی ویژه در ماه نوامبر عرضه می‌شود.

بنیان گذار کاردانو یک گیف متحرک با خبر خوب برای همه منتشر کرد. این الگو معمولا توسط هر کسی که در مورد هر چیز خوبی صحبت می‌کند، استفاده می‌شود.

کاردانو ارتقا واسیل مورد انتظار خود را در سپتامبر پس از ماه ها تاخیر عرضه کرد. توکن آدا که در آستانه ارتقا شاهد افزایش قابل توجهی بود، از آن زمان تاکنون هیچ پیشرفتی نداشته است.

هاسکینسون اخیرا در مصاحبه‌ای گفت که شبکه کاردانو پس از انتشار هارد فورک واسیل در مرحله انتظار و دیدن قرار دارد. او ادعا می‌کند که باید چیزهای زیادی در مورد پل‌ها، استانداردها و گواهینامه‌ها اتفاق بیافتد.

بنیان گذار کاردانو گفت که هم‌گرایی متاورس، گیمفای و NFTها در کاردانو بزرگ‌ترین شگفتی بود. او افزود که این کار بازیگران جدید زیادی را وارد فضای ما کرده است.

هاسکینسون اخیرا به دلیل توصیف ادعاهای اعضای خود علیه SEC به عنوان یک توطئه بزرگ با واکنش شدید جامعه XRP مواجه شد.

او مدعی شد که طرفداران XRP با اظهارات خود آب را گل آلود و پشتیبانی از ریپل را برای صنعت دشوارتر می‌کنند.

هاسکینسون گفت که نمی‌خواهد در مسیر متهم کردن کل سازمان دولتی به رفتار مجرمانه پیش برود. بنیان گذار کاردانو همچنین روایاتی که توسط طرفداران XRP مطرح شده را مورد انتقاد قرار داد. او افزود که آنها به جای به دست آوردن متحدان مورد نیاز، به ایجاد تفرقه دامن می‌زنند.