اخبار روز

توکن شیبا اینو دوباره به یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها تبدیل می‌شود

توکن شیبا اینو دوباره به یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها تبدیل می‌شود
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.1 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

توکن شیبا اینو دوباره به بزرگ‌ترین هلدینگ برای سرمایه‌گذاران برتر زنجیره اتریوم تبدیل شده است. این اطلاعات بر اساس توییت اخیر سرویس داده زنجیره‌ای WhaleStats ارائه می‌شود. به نظر می‌رسد ۱۰۰ نهنگ بزرگ سرمایه‌گذار روی توکن‌های مبتنی بر اتریوم دوباره مقادیر زیادی شیبا اینو جمع‌آوری کرده‌اند. شیبا اینو اخیراً به دومین توکنی تبدیل شده است که بزرگ‌ترین بخش از سبد سرمایه این نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهد.

توکن شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته و بین ۵۰۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم به جایگاه ۱۰ توکن برتر خریداری شده بازگشت. شیبا دوباره به عنوان بزرگ‌ترین دارایی نهنگ‌ها ظاهر شده است و به فهرست ده دارایی دیجیتالی برتر در زنجیره اتریوم وارد می‌شود. به گفته وب‌سایت پلتفرم شیبا، این توکن همچنین بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در تصاحب این نهنگ‌ها از لحاظ ارزش دلاری به شمار می‌رود.

نهنگ‌ها اخیراً به توکن شیبا اینو علاقه‌مند شده‌اند و اکنون دارایی آن‌ها شامل ۲۲.۳۵ درصد از عرضه این میم کوین محبوب است که بالغ بر ۵۵۹,۹۷۴,۴۳۲ دلار می‌شود. توکن بومی زنجیره چین لینک یعنی لینک (LINK) نیز از جمله توکن‌هایی است که در کنار شیبا اینو فروش زیادی می‌کند. توکن لینک در حال حاضر پر معامله ترین توکن بازار محسوب می‌شود و توکن بت (BAT) نیز گسترده‌ترین توکن بازار است.

اخیراً یک نهنگ نزدیک به یک میلیارد توکن شیبا اینو را به تصاحب درآورد. هفته پیش نیز یک سرمایه‌گذار بزرگ زنجیره اتریوم با کیف پولی به‌نام «گیملی» (یکی از کوتوله‌های اصلی فیلم ارباب حلقه‌ها) ۷۵۰ میلیارد سکه شیبا خرید. این نهنگ خوشبخت ۷۵۰ میلیارد سکه را طی سه تراکنش ۲۵۰ میلیاردی به کیف پول خود منتقل کرد. این سرمایه‌گذار برای خرید ۷۵۰ میلیارد سکه شیبا اینو درمجموع مبلغ حیرت‌آور ۸.۴ میلیون دلار پرداخت کرده است.