اخبار روز

پذیرش شیبا اینو پس از فهرست شدن در صرافی ارز دیجیتال Coins.ph چشمگیرتر می‌شود

پذیرش شیبا اینو پس از فهرست شدن در صرافی ارز دیجیتال Coins.ph چشمگیرتر می‌شود
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.37 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

پذیرش شیبا اینو در حال افزایش است زیرا این میم کوین در یک صرافی رمزنگاری محبوب در فیلیپین به‌نام Coins.ph نیز عرضه می‌شود. صرافی ارز دیجیتال Coins.ph بیش از ۱۸ میلیون کاربر ثبت‌شده، ۳۰۰ کارمند و مجوز بانک مرکزی بانک فیلیپین را هم دارد. این بدان معنی است که ارز دیجیتال شیبا اینو برای این تعداد عظیم کاربر نه‌تنها در این بخش از آسیا بلکه در کل جهان قابل‌دسترسی خواهد بود. بدین ترتیب شیبا اینو موسوم به «قاتل دوج کوین» به ۲۰ ارز دیجیتال موجود در بازار ارز دیجیتال فیلیپین اضافه می‌شود.

صرافی ارز دیجیتال Coins.ph یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال فیلیپین است. این صرافی که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد، اخیراً تمرکز خود را از ارزهای دیجیتال به سمت خدمات مالی معمولی تغییر داد. این صرافی اولین شرکت بلاکچینی آسیاست که مجوز صدور پول الکترونیکی و صرافی ارز مجازی (EMIVC) دریافت کرد. اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند کاربرپسند این صرافی به کاربران امکان خریدوفروش مهم‌ترین ارزهای دیجیتال و دسترسی به مجموعه وسیعی از خدمات مالی دیفای و سیفای را می‌دهد.

تحلیلگران با ارزیابی روند صعودی قیمت شیبا اینو رسیدن آن به هدف ۰.۰۰۰۰۱۴۰ دلاری را دور از دسترس نمی‌دانند. به نظر آن‌ها این میم کوین می‌تواند با جبران زیان‌ها به مسیر خود تا رسیدن به اهداف قیمتی و بلندپروازی‌اش ادامه دهد. شیبا در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۸۰ دلار معامله می‌شود که افزایشی ۷.۱ درصدی در عرض یک هفته را نشان می‌دهد. ارز دیجیتال SHIB پس از سقوط آزاد ۸۵ درصدی خود در اواخر اکتبر، دوباره به رتبه پانزدهم ارزشمندترین ارزهای دیجیتال بازار صعود می‌کند. ارزش کلی شیبا در ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۵ درصد افزایش به ۷ میلیارد دلار رسیده است. به نظر می‌رسد اوضاع بر وفق مراد شیبا اینو می‌چرخد و پذیرش آن در صرافی ارز دیجیتال Coins.ph نیز مزید بر علت است.