اخبار روز

ثبت درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت فایربلاک در میان بازار نزولی ارزهای دیجیتال

ثبت درآمد  ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت فایربلاک در میان بازار نزولی ارزهای دیجیتال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.31 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت فایربلاک، ارائه‌دهنده خدمات امنیت بلاکچین مستقر در نیویورک، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد سالانه دوره‌ای در سال جاری به دست آورد. این نشان‌دهنده افزایش علاقه به اکوسیستم ارزهای دیجیتال است که با احساسات منفی سرمایه‌گذاران در تضاد می‌باشد.

شرکت فایربلاک یک ارائه‌دهنده خدمات امنیتی بلاکچین برای جابجایی، ذخیره و صدور دارایی‌های دیجیتال است. درآمد سالانه دوره‌ای به درآمد مکرر کسب‌شده توسط یک شرکت مربوط می‌شود.

دلیل افزایش درآمد در میان بازار نزولی ارزهای دیجیتال را می‌توان به تغییر در طرز فکر جامعه نسبت داد. زیرا شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بیشتر تمایل دارند موارد استفاده از ارزهای دیجیتال را بررسی کنند. به‌جای اینکه چشم به نوسانات بازار بدوزند.

مایکل شالوف، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت فایربلاک اظهار داشت. ما به طور مستقیم شاهد نوآوری در میان فین‌تک‌ها، استارت‌آپ‌های وب ۳، بانک‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت بوده‌ایم. این شرکت‌ها با پشتکار فراوان محصولات ارزهای دیجیتال جدید را به بازار عرضه می‌کنند.

علاوه بر این شرکت‌های بازی و استارت‌آپ‌ها نیز به درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری فایربلاک در سال ۲۰۲۲ کمک کرده‌اند. همان‌طور که ارزهای دیجیتال همچنان به زیرساخت‌های مالی جهانی نفوذ می‌کنند. فایربلاک نیز انتظار دارد به‌عنوان عامل تامین‌کننده امنیت برای این حوزه روزبه‌روز قوی‌تر شود.

فایربلاک اخیرا در یک اطلاعیه همکاری با برخی شرکت‌ها ازجمله BNP Paribas،Six Digital Exchange، Animoca Brands را فاش کرد.

همچنین ایدن افرت مدیر ارشد فناوری شرکت فایربلاک نیز مصاحبه‌ای در مورد آینده شرکت انجام داد. او در این مصاحبه تعهد شرکت به ارائه راه‌حل‌هایی برای بازارهای نوظهور و موارد استفاده از جمله صدور استیبل کوین و مدیریت NFT را تایید کرد.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: