اخبار روز

افزایش سود شرکت Block به میزان یک و نیم میلیارد دلار

افزایش سود شرکت Block به میزان یک و نیم میلیارد دلار
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.32 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

سود شرکت Block در سه‌ماهه دوم سال به میزان یک و نیم میلیارد دلار بود. درحالی‌که بیت کوین تنها ۴۱ میلیون دلار از این رقم را به خود اختصاص داد.

سود شرکت Block به مدیرعاملی جک دروسی، مدیر اجرایی سابق توییتر، به میزان ۲۹ درصد، افزایش یافت. اگرچه تجارت بیت کوین به دلیل کاهش تقاضای مشتریان و قیمت بیت کوین کاهش افت پیدا کرد. سود شرکت Block عمدتاً با ارائه خدمات معاملاتی بیت کوین از طریق برنامه خود به نام Cash App به‌دست می‌آید.

این شرکت اظهار داشت که این حدود ۱.۷۹ میلیارد دلار درآمد بیت کوین در سه‌ماهه ایجاد کرده است. درحالی که این مبلغ نشان‌دهنده کاهش ۳۴ درصدی آن نسبت به سال قبل است.

Block Inc گفت که کاهش درآمد بیت کوین به دلیل عدم اطمینان به ارزهای دیجیتال ایجاد شده‌است و اظهار داشت:

“کاهش سالانه درآمد بیت کوین و سود ناخالص عمدتاً ناشی از کاهش تقاضای مصرف‌کنندگان و قیمت بیت کوین است. این موضوع نیز ناشی از عدم اطمینان به بازار ارز دیجیتال است.”

بااین‌حال، شرکت Block تأکید کرد که افت سود بیتکوین منعکس‌کننده عملکرد شرکت نیست. همچنین این شرکت اشاره کرد که سود بیت کوین احتمالاً با گذشت زمان در نتیجه تغییرات تقاضای مشتری یا قیمت بازار بیت کوین، در نوسان خواهد بود.

بر اساس رویه‌های حسابداری ایالات متحده، کریپتو به‌عنوان دارایی نامشهود در ترازنامه طبقه‌بندی می‌شود. بنابراین شرکت‌ها باید زمانی که قیمت دارایی به کمتر از قیمت تمام‌شده کاهش می‌یابد، زیان را گزارش کنند.

به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران از سود شرکت Block در سه‌ماهه دوم سال تحت‌تأثیر قرار نگرفته‌اند. زیرا سهام SQ این شرکت در معاملات پس از ساعت کاری ۷.۴۲ درصد کاهش‌یافته است.