اخبار روز

سایبرپورت هنگ کنگ بیش از ۱۵۰ شرکت وب ۳ در سال گذشته جذب کرده است

سایبرپورت هنگ کنگ بیش از ۱۵۰ شرکت وب ۳ در سال گذشته جذب کرده است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.76 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

با افزایش تلاش‌های دولت برای تبدیل کشور به یک مرکز ارزهای دیجیتال، سایبرپورت هنگ کنگ حدود ۱۵۰ شرکت‌ وب ۳ را جذب کرده است.
سایبرپورت هنگ کنگ در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و بر زندگی هوشمند، سرگرمی‌های دیجیتال، بلاکچین و امنیت سایبری تمرکز دارد.
پل چان وزیر اقتصاد هنگ کنگ خاطرنشان کرد که ۶.۳۷ میلیون دلار برای این مرکز به منظور جذب شرکت‌های وب ۳ در نظر گرفته شده است.
دولت همچنین ۵۰۰ میلیون یوان به این مرکز اختصاص داد تا برنامه تحول دیجیتال را اجرا کند. این برنامه از یک مدل تامین مالی برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط استفاده می‌نماید.
به طور کلی، هدف این تلاش‌ها جذب استعدادهای برتر مرتبط به هنگ کنگ است. طبق داده‌ها، تاکنون بیش از ۱۹۰۰ شرکت فناوری دیجیتال در سایبرپورت هنگ کنگ ثبت نام کرده‌اند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به پلتفرم توسعه‌دهنده بازی انیموکا برندز اشاره نمود.
سایبرپورت هنگ کنگ همچنین پیشرفت‌های قابل توجهی در تجارت ارزهای دیجیتال و سایر بخش‎ها داشته است. در سال ۲۰۲۲، یکی از شرکت‌های این مرکز به دومین پلتفرم تجارت دارایی مجازی محبوب در هنگ کنگ تبدیل شد.
دولت هنگ کنگ اخیرا از قوانین جدید خود برای پلتفرم‌های ارز دیجیتال در کشور رونمایی کرد. کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ نیز این قوانین را حافظ امنیت سرمایه‌گذاران دانست.
نیل تان رئیس انجمن فین ‌تک هنگ کنگ در مصاحبه‌ای گفت: هدف هنگ کنگ ارائه یک چارچوب قانونی برای ارائه‌دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال می‌باشد در حالی که سایر کشورها در حال عقب‌نشینی در این حوزه هستند.
هنگ کنگ با قوانین دوستانه خود همچنان یک محل جذاب برای شرکت‌های فعال در این حوزه می‎باشد. اخیرا بسیاری از شرکت‌ها مانند هیوبی و بایننس از تمایل خود برای گسترش فعالیت در این منطقه صحبت کردند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: