اخبار روز

سولانا ۱۰۰ میلیون دلار برای استارت‌آپ‌های حوزه ارز دیجیتال کره جنوبی هزینه می‌کند

سولانا ۱۰۰ میلیون دلار برای استارت‌آپ‌های حوزه ارز دیجیتال کره جنوبی هزینه می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.03 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

بنیاد سولانا صبح امروز از یک بسته سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری جدید برای استارت‌آپ‌های وب ۳ کره‌ای خبر داد.

بنیاد سولانا و نهاد سرمایه‌گذاری سولانا که در سوئیس مستقر هستند و رشد شبکه را ترویج می‌کنند، این سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری را به طور مشترک جمع‌آوری کرده‌اند. این بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری برای سرمایه‌گذاری و کمک‌های مالی به طیف وسیعی از استارت‌آپ‌های ارز دیجیتال کره تخصیص خواهد یافت. اما با تمرکز بر روی آن دسته از کسب‌وکارهایی که در حوزه بازی، توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) و سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) فعال هستند.

جانی بی لی، مدیرکل بخش بازی‌ها در بنیاد سولانا طی بیانیه‌ای اظهار داشت: «ما در سولانا مدتی است که به همکاری با توسعه‌دهندگان کره‌ای مشغول هستیم و فعالانه بر روی این اکوسیستم سرمایه‌گذاری می‌کنیم. این کار به ما کمک کرده است تا درک عمیق‌تری از بازار کره جنوبی داشته باشیم. کره جنوبی در خط مقدم طراحی و توسعه بازی‌های وب ۳ قرار دارد. بنابراین ما بر کمک بیشتر به توسعه‌دهندگان در این کشور تمرکز کرده‌ایم تا ایده‌های ناب خود را به واقعیت تبدیل کنند.»

این صندوق سرمایه‌گذاری اولین در نوع خود است که توسط بنیاد سولانا با تمرکز بر جغرافیایی مشخص راه‌اندازی شده است. البته این اقدام تنها چند هفته پس از فروپاشی چشمگیر بلاکچین و استیبل کوین Terra و UST رخ می‌دهد که بسیاری از استارت‌آپ‌های رمز ارز در کره جنوبی به آن‌ها اعتماد کرده بودند. در حال حاضر دو کوان مؤسس نهاد ترافورم (Terraform) در کره جنوبی تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

بنیاد سولانا علاوه بر سرمایه‌گذاری، به توسعه‌دهندگان کره‌ای در زمینه محصولات و مهندسی کمک خواهد کرد و مشاوران و متخصصانی در این کشور مستقر خواهد کرد. شاید این اقدام سولانا برای بازگرداندن اعتماد مخدوش شده در بازار رمز ارز کره جنوبی باشد.

منبع: theblockcrypto