اخبار روز

شرکت اورتاس ۱۴ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد

شرکت اورتاس ۱۴ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.34 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس خبرها شرکت اورتاس در یک دور حدود ۱۴ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد. این دور تامین مالی توسط پالی‌چین کپیتال رهبری شد و سرمایه‌گذارانی همچون سینو گلوبال کپیتال و سی‌ام‌تی دیجیتال هولدینگز نیز در آن حضور داشتند.
شرکت اورتاس یک استارت‌آپ بیمه تخصصی برای صنعت ارزهای دیجیتال می‌باشد. آن‌ها برای همه‌چیز از سرقت و ضرر تا خدمات تخصصی‌تر مانند پوشش قراردادهای هوشمند ناکارآمد بیمه ارائه می‌دهند.
در بخش دارایی‌های دیجیتال از بازار بیمه گسترده‌تر حمایت نمی‌شود. زیرا تا حدی به این دلیل که بسیار جوان است و هم نوسانات زیادی دارد. همچنین بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال به دلیل حق بیمه بالا و تعاریف نامشخص خط مشی، کیف پول‌ها را در برابر سرقت و هک بیمه نکرده‌اند.
گدانکی مدیرعامل شرکت اورتاس گفت که ما در گفتگو با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد مزایای این نوع بیمه صحبت کرده‌ایم. گدانکی بیمه در این حوزه را به نگهبان ارزهای دیجیتال تشبیه کرد که با توجه به سقوط صرافی FTX ضروری به نظر می‌رسد.
این استارت‌آپ در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. شرکت اورتاس در سال گذشته به رهبری مورگان کریک دیجیتال، ۵.۸ میلیون دلار در یک دور سرمایه جمع‌آوری کرد. این دور همچنین منجر به افزایش ۲.۸ میلیون دلاری ارزش این شرکت در سال ۲۰۲۰ شد.
دیو روک، رییس بیمه دارایی‌های دیجیتال USI، اخیرا در مصاحبه‌ای گفت. در اوج بازار صعودی، بیمه برای شرکت‌های دارایی دیجیتال به سختی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اما این ذهنیت با تیره‌شدن بازار به طرز چشمگیری تغییر کرد و شرکت او شاهد افزایش ۳۵۰ درصدی در جذب مشتری از شرکت‌های فین تک و ارز دیجیتال در سال گذشته بود.

 

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: