اخبار روز

شرکت سلسیوس ۴۴ میلیون دلار ارز دیجیتال به مشتریان خود برمی‌گرداند

شرکت سلسیوس ۴۴ میلیون دلار ارز دیجیتال به مشتریان خود برمی‌گرداند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.98 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

یک قاضی فدرال به شرکت سلسیوس دستور داد تا ۴۴ میلیون دلار ارز دیجیتال را به مشتریان خود بازگرداند.
بر اساس خبرها، این حکم شفاهی توسط مارتین گلن قاضی ورشکستگی ایالات متحده، در جلسه ۷ دسامبر ارائه شد. قاضی در این جلسه گفت من می‌خواهم این پرونده به جلو حرکت کند. طلبکاران بایستی در اسرع وقت وجوه خود را دریافت نمایند.
این مبلغ که فقط ارزهای دیجیتال نگهداری شده در حساب‌های نگهبانی می‌باشد، کسر ناچیزی از میلیاردها دلاری است که شرکت بدهکار می‌باشد. آخرین تصمیم پس از توافق بین مشاوران شرکت و سهام‌داران این بود که ارز دیجیتال سپرده‌شده در حساب‌های نگهبانی متعلق به کاربران است.
شرکت سلسیوس تا ۲۹ آگوست بیش از ۲۱۰ میلیون دلار در حساب های نگهبانی نگهداری می‌کرد. از سوی دیگر، حساب‌های Earn Celsius، حساب‌هایی هستند که سپرده‌گذاران را قادر به کسب سود می‌کنند. جایی که حدود ۴.۷ میلیارد دلار وجوه کاربران در آن قفل شده است.
این شرکت مدعی است کاربرانی که وجوهی را در حساب‌های Earn خود واریز کرده‌اند، مالکیت وجوه را واگذار نموده‌اند. همچنین بر اساس گزارش‌ها شرکت سلسیوس به دنبال فروش ۱۸ میلیون دلار از استیبل کوین‌های موجود در این حساب‌ها است.
در همین حال، این شرکت برای برنامه ۲.۸ میلیون دلاری حفظ کارمندان کلیدی، تاییدیه قاضی را دریافت کرده است.
در نتیجه پاداش‌ها برای کارکنان منتخب قابل پرداخت خواهد بود تا آن‌ها در شرکت باقی بمانند و سلسیوس بتواند به فعالیت‌های تجاری محدود خود ادامه دهد.
کارمندان شرکت سلسیوس دسته‌جمعی استعفا می‌دهند، طبق خبرها تنها ۱۷۰ نفر در این شرکت باقی مانده‌اند. در حالی که ۳۷۰ نفر پیش از ورشکستگی شرکت سلسیوس مشغول به کار بودند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: