اخبار روز

برگزاری جلسه طرح احیای شرکت سلسیوس

برگزاری جلسه طرح احیای شرکت سلسیوس
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.38 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس گزارش‌ها، الکس ماشینسکی مدیرعامل سلسیوس هفته گذشته جلسه‌ای با کارمندان تشکیل داد. او در این جلسه طرحی به‌منظور احیای شرکت سلسیوس تشریح کرد.

در این جلسه، ماشینسکی طرحی را ارائه کرد که بر اساس آن ارزهای دیجیتال سلسیوس ذخیره شده و برای برخی از تراکنش‌ها کارمزد دریافت می‌کند. او به مقایسه احیای شرکت سلسیوس با چرخش‌های بزرگ دیگر شرکت‌ها از جمله اپل و دلتا پرداخت. سخنگوی سلسیوس نیز گفت که این شرکت به طور منظم جلسات داخلی برگزار کرده تا برای همه سناریوها آماده شود.

سلسیوس اعلام کرد پیامدهای گسترده بازار ارزهای دیجیتال باعث مشکلات نقدینگی برای آن‌ها شده است. درنتیجه درخواست ورشکستگی فصل یازده را داد. بااین‌حال، این روایت در هفته‌های اخیر دستخوش تغییر شد. به‌طوری‌که قانون‌گذاران معتقدند که شرکت سلسیوس وضعیت مالی واقعی خود را پنهان کرده است. برخی از مدیران نیز به طلبکاران گفتند که شرکت در اوایل سال ۲۰۲۰ مشکلات مالی داشت.

وزارت دادگستری و نمایندگان طلبکاران خواستار استخدام یک بازرس مستقل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقیقت امور مالی سلسیوس هستند.

اگرچه به نظر می‌رسد ماشینسکی برنامه‌های بزرگی برای احیای شرکت سلسیوس دارد. همین‌طور هر طرح تجاری جدید باید از طریق فرایند ورشکستگی تصویب شود. در جلسه احیای شرکت سلسیوس مدیرعامل به کارمندان گفت که با یک نهاد حقوقی برای کمیته طلبکاران کار می‌کند که در روند دادگاه نقش مهمی دارد.

بر اساس گزارش‌ها، کمیته طلبکاران نگرانی‌های قابل‌توجهی در مورد وضعیت ماشینسکی در شرکت و طرح جدید او دارند.

درنهایت اما دادگاه تصمیم خواهد گرفت که آیا اطلاعات مربوط به طلبکاران شرکت سلسیوس را اصلاح کند یا خیر؟