اخبار روز

شرکت سیرکل به دنبال دریافت مجوز برای فعالیت در فرانسه است

شرکت سیرکل به دنبال دریافت مجوز برای فعالیت در فرانسه است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.84 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت سیرکل، ناشر استیبل کوین USDC می‌خواهد فعالیت‌های خود را در اروپا گسترش دهد. آن‌ها همچنین قصد دارند به یک ارائه‌دهنده خدمات ارز دیجیتال در فرانسه تبدیل شوند.
بر اساس خبرها، این شرکت در حال برنامه‎ریزی برای استقرار دفتر مرکزی اروپایی خود در پاریس است و سیاست‌های جدید دولت مکرون را دلیل این اقدام می‌داند.
جرمی آلر مدیرعامل شرکت سیرکل در مصاحبه‌ای گفت که آن‌ها از پاریس به عنوان پایگاهی برای توسعه خود در اتحادیه اروپا استفاده خواهند کرد.
بنابراین سیرکل آخرین شرکت بزرگ ارز دیجیتال است که پس از صرافی‌های بایننس و کریپتو دات کام پاریس را به عنوان یک مرکز اروپایی انتخاب کرده است.
شرکت سیرکل همچنین در بیانیه‌ای گفت که استیبل کوین یورو کوین آن‌ها می‌تواند به عنوان یک پول الکترونیکی مطابق با مقررات دارایی‌های دیجیتال اروپا تبدیل شود.
مدیرعامل شرکت گفت ما به دنبال تبدیل شدن به اولین شرکت‌هایی هستیم که به همه مجوزهای لازم دست پیدا می‌کند. او افزود ما به دلایل تجاری و دلایل سیاسی معتقدیم که فرانسه مرکز مناسبی است، زیرا ما به دنبال گسترش این تجارت در اروپا هستیم.
ژان نوئل بارو وزیر دیجیتال کشور فرانسه گفت: ما مفتخریم که شرکت سیرکل، فرانسه را به عنوان پایگاهی برای توسعه فعالیت‌های خود در اروپا انتخاب کرده است. او افزود این تصمیم به طور کامل جاه‌طلبی‌های فرانسه برای تبدیل‌شدن به قطب فناوری وب ۳ را تایید می‌کند که با رهبری رییس‌جمهور مکرون از سال ۲۰۱۷ دنبال می‌شود.
بارو همچنین اظهار داشت که تحولات اخیر در صنعت ارزهای دیجیتال مانند سقوط صرافی FTX، تلاش کشور برای جذب سرمایه در ارزهای دیجیتال را کاهش نداده است.