اخبار روز

شرکت سیرکل پشتیبانی از USDC را به پنج بلاکچین جدید اضافه می‌کند

شرکت سیرکل پشتیبانی از USDC را به پنج بلاکچین جدید اضافه می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.17 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت سیرکل دومین صادرکننده بزرگ استیبل کوین، در حال گسترش پشتیبانی از USDC در پنج بلاکچین پیشرو است.

شرکت سیرکل به عنوان یک واحد فناوری مالی دیجیتال جهانی و ناشر USDC و EUROC گفت. این توکن را در پنج اکوسیستم بلاکچین جدید از جمله Arbitrum، Cosmos، NEAR، Optimism و Polkadot در دسترس قرار می‌دهد.

به زبان ساده، استیبل کوین‌ها به‌عنوان ارزهای دیجیتال هستند که قیمت آن‌ها به دارایی مرجع متصل می‌باشد. دارایی مرجع می‌تواند پول فیات مانند دلار آمریکا، کالاهای مبادله شده در مبادلات یا خود ارز دیجیتال باشد.

با گسترش USDCها در پنج بلاکچین جدید کاربران می‌توانند قابلیت همکاری بیشتری را در حوزه ارزهای دیجیتال داشته باشند.

همچنین این اتفاق، راه را برای صرافی‌ها و توسعه‌دهندگان به‌منظور دسترسی آسان‌تر به دلار دیجیتال قابل‌اعتماد و پایدار فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است که با افزودن پنج بلاکچین جدید، USDC در ۱۳ بلاکچین در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، شرکت سیرکل در حال راه‌اندازی پروتکل انتقال متقابل زنجیره‌ای است. با راه‌اندازی این پروتکل توسعه‌دهندگانی که کیف پول و اپلیکیشن‌های پرداخت می‌سازند می‌توانند کاربران را قادر به ارسال USDC در تمام زنجیره‌های اصلی کنند.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت. پروتکل انتقال زنجیره‌ای به طور موثر USDC را از یک اکوسیستم به اکوسیستم دیگر انتقال می‌دهد. همچنین تجربه کاربر را ساده می‌کند.

این پروتکل در نهایت USDC را قادر می‌سازد تا به‌عنوان یک لایه نقدینگی دلاری جهانی در سراسر اکوسیستم‌ها عمل کند. همچنین کارآمدترین روش سرمایه برای انتقال ارزش در اکوسیستم ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد.

یکی از اعضای شرکت سیرکل گفت این فناوری یک پلتفرم متصل‌تر برای USDC و Euro Coin در سراسر زنجیره درست می‌کند.”