اخبار روز

شرکت Hashed در پی سقوط ارز لونا، سه میلیارد دلار خسارت دید

شرکت Hashed در پی سقوط ارز لونا، سه میلیارد دلار خسارت دید
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.66 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت Hashed که سرمایه‌گذار اولیه توکن لونای کلاسیک بود، در پی سقوط ارز لونا در ماه می حدود ۳ میلیارد دلار سرمایه از دست داد. مدیرعامل Hashed و سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال در مصاحبه اخیر با بلومبرگ که در روز چهارشنبه منتشر شد، این ضرر را فاش کرد.

شرکت Hashed در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد و یک شرکت سرمایه‌گذاری مستقر در سانفرانسیسکو و سئول است. کیم مدیرعامل این شرکت از طرفداران دنیای ارز دیجیتال می‌باشد. کیم گفت شرکت Hashed زمانی که تصمیم به سرمایه‌گذاری در LUNA گرفت، پول زیادی را در این عرصه وارد کرد و حدود ۳۰ میلیون لونا به‌دست‌آورد.

در آوریل ۲۰۲۲، LUNA به بالاترین قیمت خود یعنی ۱۲۰ دلار رسید. در آن زمان، سکه‌های متعلق به Hashed به ارزشی در حدود ۳.۶ میلیارد دلار رسید. بااین‌حال، سرخوشی ناشی از آنچه سرمایه‌گذاری هوشمندانه به نظر می‌رسید، کوتاه‌مدت بود زیرا در پی سقوط ارز لونا سرمایه آن‌ها هدر رفت.

پس از سقوط ارز لونا حدود ۴۰ میلیارد دلار از جیب سرمایه‌گذاران حذف شد. علی‌رغم ضرر شرکت Hashed  کیم اعلام کرد که شرکت او به آینده صنعت ارزهای دیجیتال اعتقاد دارد. کیم همچنین اضافه کرد که شرکت او می‌تواند سرمایه‌ای را برای حمایت از بازی‌های بلاکچین اختصاص دهد.

درحالی‌که به نظر می‌رسد، این شرکت پس از سقوط ارز لونا آماده ادامه کار است، سایر شرکت‌های رمزنگاری در پی فروپاشی وضعیت بدتری داشته‌اند. شرکت‌هایی مانند سلسیوس قبلاً اعلام ورشکستگی کرده بودند. هم‌اکنون در حال انجام مراحل انحلال خود هستند.

عوارض ناشی از سقوط به صرافی‌های متمرکز مانند Zipmex و همچنین کارگزاران ارزهای دیجیتال مانند Voyager Digital نیز سرایت کرد.