اخبار روز

شیبا وارد لیست ۱۰ تجارت برتر شد زیرا نهنگ‌ها ۱۶۳ میلیارد شیبا اینو خریدند

شیبا وارد لیست ۱۰ تجارت برتر شد زیرا نهنگ‌ها ۱۶۳ میلیارد شیبا اینو خریدند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.25 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

شیبا اینو (SHIB) حرکت صعودی خود را شروع کرده و بازار نیز به طور کلی به سمت یک روند صعودی بزرگ در حرکت می‌باشد. این امر منجر به افزایش قیمت شیبا اینو شده است. این میم کوین با حجم معاملات بیست و چهار ساعت گذشته خود در بین ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم به جایگاه ۱۰ تای برتر صعود کرده است.

این امکان وجود دارد که عدم سقوط شیبا اینو به زیر ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار، فروشندگان کوتاه مدت و گاوهای تهاجمی را به شروع خرید و کسب سود بیشتر ترغیب کند. احتمال می‌رود همین امر دلیل افزایش قابل توجه قیمت این میم کوین در ۲۱ ژوئن بوده باشد.

شیبا اینو به دلیل افزایش شدیدی که قیمت آن از دیروز یعنی ۲۲ ژوئن با آن مواجه شده بود، امروز از سطح ۰.۰۰۰۰۰۱۰۵۰ دلار نیز فراتر رفت. این ارز دیجیتال کماکان پتانسیل صعودی دارد و احتمال می‌رود به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

طبق داده‌ها شیبا اینو در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۲۵ دلار معامله می‌شود و تنها ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۵.۲۲ درصد رشد داشته است. ارزش شیبا اینو در هفت روز گذشته نیز با افزایش ۲۵.۷۷ درصدی روبرو بود. این میم کوین در حال حاضر به عنوان پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ محسوب می‌شود و ارزش کلی آن در بازار ۵,۶۲۰,۵۲۰,۲۶۳ دلار است.

همه این‌ها در حالی رخ می‌دهد که بر اساس پلتفرم ردیاب ارزهای دیجیتال «شیب برن» ظرف ۲۴ ساعت گذشته، درمجموع ۶۰،۵۳۷،۷۹۲ توکن شیبا به یک کیف پول غیر قابل مصرف منتقل و سوزانده شده است.

درمجموع ۶ تراکنش برای حذف این مقدار شیبا اینو از گردش در بازار انجام شد. به گفته شیب برن در مجموع ۴۱۰,۳۷۰,۱۳۰,۱۹۷,۶۱۵ توکن شیبا به طور کلی از گردش حذف شده و مقدار ۵۵۷,۸۴۱,۱۳۴,۹۹۲,۷۲۷ سکه در گردش باقی مانده‌اند.

منبع: coinquora