اخبار روز

توکن شیبا اینو اکنون برای پرداخت در بازار آنلاین کفش ورزشی نیز پذیرفته می‌شود

توکن شیبا اینو اکنون برای پرداخت در بازار آنلاین کفش ورزشی نیز پذیرفته می‌شود
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.41 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

اکنون می‌توان از توکن شیبا اینو برای خرید آنلاین کفش‌های کتانی نیز استفاده کرد. شیبا به یک روش پرداخت در بازار آنلاین دریپتو (Dripto) تبدیل شده است. دریپتو به کاربران امکان می‌دهد به خرید و فروش کفش‌های کتانی، پوشاک و لوازم جانبی لوکس بپردازند.

حساب کاربری رسمی شیبا در این باره توییت زد: «امروز شیبا به یک روش پرداخت در بازار آنلاین دریپتو تبدیل شد که از ابتدا برای پذیرش ارزهای دیجیتال ساخته شده بود. پرداخت شیبا برای خرید اینترنتی کفش ورزشی امکان‌پذیر شد و شیبا اکنون در دنیای واقعی یک ابزار خرید به شمار می‌رود. همگی این روز را به خاطر بسپارید! تبریک!».

در عین حال یک شرکت جهانی ارائه‌دهنده نرم‌افزار به‌نام سپ (SAP) نیز با بیت‌پی قرارداد همکاری امضا طولانی‌مدت کرده است. این قرارداد امکان پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت و تراکنش از طریق بیت پی را فراهم می‌کند. بیت‌پی پشتیبانی از پرداخت با توکن شیبا اینو را در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام کرده بود. شرکت سپ در حال حاضر برای یکپارچه‌سازی خدمات مختلف پرداخت با ارائه‌دهندگان اپلیکیشن‌های برخط پرداخت همکاری می‌کند.

این حرکت به سمت پذیرش ارزهای دیجیتال درست در زمانی انجام می‌شود که مشتریان به طور فزاینده‌ای انتظار پرداخت با ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را دارند. شرکت‌هایی نظیر سپ نیز امکان پرداخت، خدمات مالی و حسابداری کریپتو را برای افراد بیشتری فراهم می‌کنند.

اپلیکیشن کارگزاری سهام رابین‌هود نیز اکنون به کاربران خود اجازه می‌دهد به وسیله شیبا اینو و سایر دارایی‌های دیجیتال به انتقال وجه داخل و خارج از این پلتفرم بپردازند. خبر مهم دیگر اینکه با توجه به اعلام حساب توییتری Shibburn، بیش از ۷۸,۴۴۶,۰۲۰ توکن شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته و طی ۹ تراکنش سوزانده شده‌اند. این توکن سوزی‌ها می‌توانند در افزایش قیمت شیبا اینو مؤثر باشند.