اخبار روز

فروش ماهانه NFT در پلتفرم اوپن سی در سه ماهه سوم ۶۰ درصد کاهش یافت

فروش ماهانه NFT در پلتفرم اوپن سی در سه ماهه سوم ۶۰ درصد کاهش یافت
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.44 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در سال ۲۰۲۱ جهان را تحت تاثیر قرار دادند. اما امروزه به دلیل کاهش حجم فروش آن‌ها، همراه با سایر بخش‌های صنعت ارزهای دیجیتال در دوره سختی هستند. به‌عنوان‌مثال فروش ماهانه NFT در پلتفرم اوپن سی شاهد کاهش ۶۰ درصدی بوده است.

بر اساس داده‌های منتشر شده فروش ماهانه NFT در پلتفرم اوپن سی در سه ماهه سوم سال ۶۰ درصد کاهش یافت.

طبق نمودارها فروش ماهانه NFT در اوپن سی در ژانویه ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود رسید. اما با گذشت زمان به‌طور چشم‌گیری کاهش یافت و از آن زمان به کاهش مداوم خود ادامه داد.

در اواخر سپتامبر خبرگزاری‌ها گفتند که حجم معاملات ماهانه NFT برای پنجمین ماه متوالی افت داشته است.

پیش از این در ماه آگوست نیز فروش ماهانهNFT  در اوپن سی ۴۰ درصد کاهش یافته بود. زیرا با افزایش چالش‌های حوزه ارزهای دیجیتال، علاقه به NFT کاهش یافته است. همچنین در پایان ماه آگوست حجم معاملات NFT به پایین‌ترین حد یک سال اخیر رسید.

کاهش علاقه می‌تواند ناشی از این باشد که بیش از ۶۴ درصد مردم تنها به خرید آن می‌پردازند تا توکن را با قیمت بالاتر بفروشند.

همانطور که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد. حدود ۱۴.۷ درصد از مردم NFT را به قصد پیوستن به این جامعه خریداری کردند. همچنین تنها ۱۲.۴ درصد مشتریان به خاطر جمع‌آوری هنر دیجیتال و حدود ۸.۶ درصد برای دسترسی به بازی‌ها به خرید NFT پرداختند.

جالب این است که بخشی از فضای ارزهای دیجیتال همچنان نسبت به NFTها امیدوار هستند. از جمله کیتی هاون، بنیان‌گذار شرکت سرمایه‎گذاری خطرپذیرventure capital  پیشنهاد کرد که از این توکن‌ها بیشتر استفاده شود.