اخبار روز

راه‌اندازی مجموعه NFT آنتونی هاپکینز با نمایش آثار او

راه‌اندازی مجموعه NFT آنتونی هاپکینز با نمایش آثار او
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.78 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

اولین مجموعه NFT آنتونی هاپکینز در ماه سپتامبر در OpenSea راه‌اندازی می‌شود. بر اساس گزارش‌ها برای انتشار مجموعه NFT آنتونی هاپکینز، یک استودیوی خلاق به نام Web3 Orange Comet با او همکاری کرده است.

OpenSea یک بازار آنلاین است که به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت توکن‌های غیرقابل‌تعویض از طریق وب‌سایت خود را می‌دهد.

مجموعه NFT آنتونی هاپکینز، اثر ابدی نام دارد. این مجموعه کارهای هاپکینز به‌عنوان بازیگر مانند هانیبال لکتر در فیلم سکوت بره‌ها را به تصویر می‌کشد.

این بازیگر برنده جایزه اسکار اخیراً در طول یک کنفرانس آنلاین با خبرنگاران صحبت کرد. او توکن‌های غیرقابل‌تعویض NFT را بوم خالی برای خلق آثار هنری در قالبی جدید خواند.

او افزود:

“حضور من در جامعه NFT و رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که سن فقط یک عدد است.”

NFTها در ماه سپتامبر در OpenSea فعال و سپس در سه مرحله حذف می‌شوند. در همین مدت نیز اولین مجموعه NFT آنتونی هاپکینز به نمایش در خواهد آمد.

اوایل تابستان امسال، آنتونی هاپکینز از اسنوپ داگ و جیمی فالون خواست تا درباره NFTها او را راهنمایی کنند. فالون گفت که جامعه NFT به‌طورکلی یک جامعه سرگرم‌کننده است. فالون به آنتونی گفت برای راهنمایی بیشتر به‌صورت خصوصی به او پیام بدهد.

جیمی فالون با NFT بیگانه نیست. او صاحب یکی از محبوب‌ترین NFTها به نام Bored Ape است.

در همین حال، هاپکینز قبلاً در فیلم Zero Contact بازی کرد. این فیلم به طور کامل به‌عنوان NFT از طریق یک سرویس پخش فیلم منتشر شد.