اخبار روز

مایکل نووگراتز مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال از FTX عصبانی است

مایکل نووگراتز مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال از FTX عصبانی است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.29 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت گلکسی دیجیتال نیز از سقوط صرافی FTX تحت تاثیر قرار گرفته است. این شرکت در جریان تماس با صرافی در روز چهارشنبه گفت که تقریبا ۷۷ میلیون دلار دارایی دیجیتال در FTX دارند.
مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال اظهار داشت که ما به دنبال برداشت ۴۷.۵ میلیون دلار از صرافی پس از نهایی شدن خرید آن توسط بایننس هستیم. وی افزود خوشبختانه این میزان فقط ۴ درصد از سرمایه ما می‌باشد. بنابراین در حالی که آزاردهنده است ولی به هیچ وجه مضر نیست.
نووگراتز اظهار داشت از آخرین وضعیت پیرامون FTX که یک سازمان خوب با رابطه نزدیک با تنظیم‌کننده‌ها بود عصبانی و ناامید است.
لازم به ذکر است که سایر بازیگران صنعت مانند شرکت وویجر و سلسیوس در پی سقوط استیبل کوین الگوریتمی ترا ضرر هنگفتی متحمل شدند.
او افزود این اخبار نشان می‌دهد که این صنعت بسیار خام است. در نتیجه این قبیل اتفاقات و حذف برخی شرکت‌ها باعث می‌شود که قابل اعتمادتر گردد.
چانگ پنگ ژائو اخیرا در توییتی نوشت که پس از درخواست کمک صرافی FTX از آن‌ها، قصد خرید صرافی را دارد.
این توییت پس از خبر ورشکستگی آلامدا شرکت نزدیک به صرافی FTX منتشر شد. با این حال کارولین الیسون مدیرعامل آلامدا ادعاهایی مبنی بر این‌که شرکت در آستانه ورشکستگی قرار دارد را رد کرد.
قیمت سهام شرکت گلکسی دیجیتال نیز پس از اعلام خبر سقوط صرافی بیش از ۱۲ درصد کاهش داشت. سهام آن‌ها از ابتدای سال تا به امروز حدود ۸۲ درصد کاهش یافته است.
پس از این اتفاقات طبق اخبار، این شرکت در حال بررسی کاهش ۱۵ درصدی نیروی کار خود است. اما مایکل نووگراتز اخیرا گفته بود که شرکت گلکسی دیجیتال می‌خواهد تا پایان سال تعداد کارکنان خود را از ۳۷۵ نفر به بیش از ۴۰۰ نفر افزایش دهد.