اخبار روز

کیف پول‌های سخت‌افزاری شرکت لجر در اثر سقوط صرافی FTX متضرر شدند

کیف پول‌های سخت‌افزاری شرکت لجر در اثر سقوط صرافی FTX متضرر شدند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.04 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

مدیر ارشد فناوری شرکت لجر، ارائه‌دهنده کیف پول‌های ارز دیجیتال مبتنی بر سخت‌افزار گفت. کیف پول‌های این شرکت به دلیل خروج گسترده از صرافی‌های ارز دیجیتال در بحبوحه سقوط صرافی FTX مشکلاتی را تجربه کرده است.
چارلز گیمت مدیر ارشد فناوری لجر در بیانیه‌ای نوشت. شرکت لجر شاهد استفاده گسترده از پلتفرم‌های خود بود و در ۹ نوامبر با چالش‌های مقیاس‌پذیری مواجه شد.
گیمت مشکلات شرکت را ناشی از پیامدهای بحران یک صرافی بزرگ جهانی ارزهای دیجیتال به نام FTX دانست. او گفت که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای دارایی‌های خود را از صرافی های مختلف به کیف پول سخت‌افزاری شرکت لجر تخلیه می‌کردند.
این شرکت اولین بار مشکلات کیف پول را در ۹ نوامبر در حدود ساعت ۱۱:۰۰ شب گزارش کرد. آن‌ها افزودند که عملکرد سرور شبکه کاهش یافته است. با این حال مشکل قطعی شبکه یک ساعت بعد برطرف شد و همه سیستم‌ها در دسترس قرار گرفتند.
پیش از این، شرکت لجر اعلام کرده بود که به طور موقت مبادلات از صرافی FTX را در کیف پول‌های خود متوقف کرده است. در پی این اتفاق برخی از کاربران نتوانستند تراکنش‌هایی را با استفاده از کیف پول انجام دهند.
مدیر ارشد فناوری شرکت گفت مسائل اخیر زمانی به وجود آمد که لجر یکی از پرترافیک‌ترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کرد. او افزود که لجر قبلا پس از ورشکستگی سلسیوس و هک سولانا شاهد افزایش شدید ترافیک بوده است. او خاطرنشان کرد که این مشکل به سرعت حل شده و تیم در حال کار بر روی بهبود کیف پول است.
با این حال مدیر اجرایی ترزور، شرکت رقیب لجر گفت که تاکنون هیچ مشکلی را به دلیل سقوط صرافی FTX ثبت نکرده است.