اخبار روز

مایک نووگراتز میلیاردر انتظار دارد چرخه بعدی بازار ارزهای دیجیتال تا سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ آغاز شود

مایک نووگراتز میلیاردر انتظار دارد چرخه بعدی بازار ارزهای دیجیتال تا سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ آغاز شود
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.44 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری رمز ارز گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) پیش‌بینی کرده است که برای بهبود بازار ارزهای دیجیتال، فدرال رزرو باید عقب‌نشینی کند. او گفت: «بیت کوین تا زمانی که فدرال رزرو لنگ نزند و پای خود را از روی ترمز برندارد به‌خوبی معامله نمی‌شود.»

مدیرعامل گلکسی دیجیتال گفته است: «امید من این است که در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۲، اقتصاد به‌اندازه‌ای کند شود که فدرال رزرو بگوید ما وارد رکود شده‌ایم. آنگاه شاهد شروع چرخه صعودی بعدی ارزهای دیجیتال خواهید بود. سپس بیت کوین از رکود خارج شده و پیشرو بازار رمز ارز خواهد بود. نرخ رشد در ایالات‌متحده تنها ۵ درصد خواهد بود اما امیدوارم کریپتو بتواند از این روند جدا شود.»

نووگراتز از سرمایه‌گذاران می‌خواهد با انگیزه حریص بودن مبارزه کنند تا با موفقیت به چرخه صعودی بعدی وارد شوند. این توصیه او در مورد گلکسی دیجیتال و سایر شرکت‌ها نیز صدق می‌کند.

نووگراتز می‌گوید: «سرمایه‌گذارانی که لونا را در زمان مناسب خریداری کردند تا ۳۰۰ برابر سرمایه اولیه خود بازدهی داشتند اما با توجه به وضعیت فعلی بازار انتظار چنین سودی غیرواقعی است. وقتی اکوسیستم‌ها به‌سرعت پیش می‌روند، دلیلی برای آن وجود دارد. پس بدانید در چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید زیرا سود ۱۸ درصدی رایگان به دست نمی‌آید.»

نووگراتز در ۸ ژوئن پیش‌بینی کرده بود اکثر صندوق‌های تأمینی که در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند به دلیل کاهش اخیر ارزش بازار ناموفق خواهند بود. او گفت: «حجم بازار کاهش خواهد یافت و صندوق‌های تأمینی باید بازسازی شوند. در حال حاضر ۱۹۰۰ صندوق سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال وجود دارد اما حدس من این است که دوسوم آن‌ها از بازار خارج خواهند شد.»

به نظر نووگراتز کاهش مداوم قیمت ارزهای دیجیتال در شش ماه گذشته را می‌توان در واکنش بازار به خروج محرک فدرال رزرو ایالات‌متحده جستجو کرد.

منبع: finbold