اخبار روز

مدیرعامل بایننس به بررسی دقیق صرافی های کراکن و کوکوین می‌پردازد

مدیرعامل بایننس به بررسی دقیق صرافی های کراکن و کوکوین می‌پردازد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.92 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس، اخیرا توییتی بحث برانگیز منتشر کرد. این توییت به بررسی دقیق صرافی های کراکن و کوکوین پرداخته بود.
ژائو در این توییت از مردم خواست که از پلتفرم‌هایی که بازده سالانه بالایی یا اخراج زیادی دارند، دوری کنند. او در ادامه افزود اگر اکنون مدیریت ریسک انجام نمی‌دهید، دیگران را به خاطر عواقب بعدی سرزنش نکنید.
ژائو احتمالا در این توییت به صرافی های کراکن و کوکوین اشاره می‌کرد. اوایل این هفته پس از اینکه کاربران متوجه سود سالانه بسیار بالای صرافی کوکوین شدند، این موضوع به بحث اصلی در توییتر تبدیل گردید. کاربران ارزهای دیجیتال اسکرین‌شات‌هایی را به اشتراک گذاشتند که بازدهی سه رقمی در برنامه کسب درآمد کوکوین نشان می‌داد.
کراکن سومین صرافی بزرگ جهان از نظر حجم نیز اوایل امروز اعلام کرد که ۳۰ درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند. به گفته این صرافی، تصمیم برای اخراج ۱۱۰۰ نفر از نیروی کار برای عبور از زمستان جاری ارزهای دیجیتال اتخاذ شده است. جسی پاول مدیر عامل شرکت، در توییتر توضیح داد که به کارمندان در حال خروج ۴ ماه حق بیمه و پوشش مراقبت‌های بهداشتی داده شده است.
کاربران توییتر به سرعت از تلاش ژائو برای تخریب صرافی های کراکن و کوکوین انتقاد کردند. یکی از کاربران خاطرنشان کرد که هشدارهای ژائو روی پلتفرم خودش نیز قابل اجرا است. با توجه به این‌که بایننس سود سالانه مشابه صرافی کوکوین می‌دهد.
با این حال ژائو به دفاع از خود پرداخت و گفت مدیریت ریسک همچنان مهم است. او همچنین تصریح کرد که توییتش علیه صرافی های کراکن و کوکوین نبوده است. این توییت جنجالی توسط ژائو پس از انتقاد از کاربران حذف شد.