اخبار روز

مشتریان سیگنچر بنک باید تا پنج آوریل حساب های ارز دیجیتال خود را ببندند

مشتریان سیگنچر بنک باید تا پنج آوریل حساب های ارز دیجیتال خود را ببندند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.61 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس گزارش‌ها به مشتریان سیگنچر بنک تا پنج آوریل فرصت داده شده تا وجوه خود را از بانک خارج کنند. در غیر این صورت حساب‌های ارز دیجیتال آن‌ها توسط تنظیم‌کننده فدرال بسته خواهد شد.
بنابراین پس از این که مشتریان سیگنچر بنک حساب‎های ارز دیجیتال خود را ببندند یک چک به آدرس خانه آن‌ها ارسال خواهد شد.
همچنین آن دسته از مشتریان سیگنچر بنک که دارای سرمایه در بانک می‌باشند، اما قادر به انتقال وجوه نیستند، باید اطمینان حاصل نمایند که آدرس خانه ثبت‌شده آن‌ها در سایت درست است.
بر اساس گزارش‌ها، شرکت نیویورک کامیونیتی بانکورپ در ۱۹ مارس بیشتر سپرده‌ها و وام‌های نگهداری شده توسط سیگنچر بنک را خریداری کرد. اما این معامله ۴ میلیارد دلار سپرده این بانک در حوزه ارزهای دیجیتال را شامل نمی‌شود.
لازم به ذکر است که سیگنچر بنک در تاریخ ۱۲ مارس توسط تنظیم‌کننده‌های نیویورک به دلیل خطراتی که برای اقتصاد آمریکا ایجاد می‌کرد، بسته شد. سپس شرکت بیمه سپرده فدرال به عنوان گیرنده بانک منصوب گردید. به این معنی که وظیفه داشت بودجه و دارایی مربوط به مشتریان سیگنچر بنک را اداره کند.
همچنین از بانک‌هایی که علاقه‌مند به خرید سیگنچر بنک هستند، خواسته شد تا ۱۷ مارس پیشنهادات خود را به شرکت بیمه سپرده فدرال ارسال کنند. در حالی که طبق گفته‌های این آژانس فقط پیشنهادات کسانی که دارای منشور بانکی هستند، بررسی می‌شود.
صنعت ارزهای دیجیتال طی چند سال گذشته تحت‌تاثیر تعداد زیادی از تغییرات نظارتی قرار گرفته و احتمالا این روند در آینده ادامه خواهد یافت.
همچنین با افزایش استقبال مردم از ارزهای دیجیتال، دولت‌ها در سراسر جهان به دنبال تنظیم مقررات جدید برای محافظت از کاربران و مهار فعالیت‌های غیرقانونی هستند.