اخبار روز

پلتفرم ارزهای دیجیتال امبر گروپ می‌گوید برخلاف خبرها، وضعیت شرکت عادی است

پلتفرم ارزهای دیجیتال امبر گروپ می‌گوید برخلاف خبرها، وضعیت شرکت عادی است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.94 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

پلتفرم ارزهای دیجیتال امبر گروپ به مشتریان اطمینان داد که پس از گزارش‌هایی مبنی بر اخراج کارکنان، وضعیت شرکت عادی است.
این شرکت مستقر در هنگ کنگ اخیر صدها کارمند خود را اخراج کرد. آن‌ها همچنین ۱۰ درصد از نیروی کار خود را در ماه سپتامبر به دلیل بازار نزولی کاهش دادند.
پلتفرم ارزهای دیجیتال امبر گروپ گفت در طول چرخه بازار ما باید به طور مداوم استراتژی‌های تجاری و عملکردهای داخلی خود را تنظیم و تغییر دهیم.
با توجه به خبرها اخیرا این نگرانی ایجاد شد که کارکنان سابق غرامت مورد توافق را پس از اخراج دریافت نکرده‌اند. کارمندان همچنین گفتند که در تماس با مدیران ارشد از جمله مایکل وو مدیرعامل پلتفرم ارزهای دیجیتال امبر گروپ با مشکل مواجه شده‌اند.
برای افزایش این سردرگمی به کارکنان مستقر در چین نیز گفته شد که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در ۵ دسامبر به دفاتر مراجعه نکنند.
یکی از کاربران توییتر از آنابل هوانگ، رییس توسعه کسب و کار این شرکت پرسید که آیا وجوه آنها امن است یا خیر؟
او پاسخ داد بله، ما طبق معمول به کار خود ادامه می‌دهیم. اگر نگرانی دارید، برداشت‌ها طبق معمول باز هستند.
به دلیل رکود بازار، پلتفرم ارزهای دیجیتال امبر گروپ که در ماه فوریه به ارزش ۳ میلیارد دلار رسید، نتوانست دوباره با ارزش بالاتری بین ۵ تا ۸ میلیارد دلار افزایش یابد. بر اساس گزارش‌ها، این گروه در ماه نوامبر به ارزش قبلی خود بازگشت و به دنبال افزایش ۱۰۰ میلیون دلاری بود.
مدت کوتاهی پس از آن، این شرکت گفت که یکی از شرکت‌کنندگان فعال معاملاتی در صرافی FTX بوده است. با این حال کمتر از ۱۰ درصد از کل سرمایه تجاری آن در بورس قفل گردید.