اخبار روز

صرافی ارز دیجیتال Swyftx استرالیا ۳۵ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد

صرافی ارز دیجیتال Swyftx استرالیا ۳۵ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.72 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارز دیجیتال Swyftx مستقر در استرالیا، ۹۰ کارمند خود را اخراج کرد. آن‌ها دلیل این کار را آماده‌سازی شرکت برای بدترین سناریوها ناشی از سقوط صرافی FTX و کاهش احتمالی حجم معاملات جهانی در سال آینده اعلام کردند.
این خبر توسط الکس هارپر مدیرعامل این صرافی در بیانیه‌ای به اشتراک گذاشته شد. او گفت علی‌رغم این‌که صرافی ارز دیجیتال Swyftx در معرض FTX قرار نگرفته، اما این شرکت از پیامدهای ناشی از آن ایمن نیست. او افزود در نتیجه، ما باید از قبل برای کاهش قابل توجه حجم تجارت جهانی در طول نیمه اول سال آینده و احتمال وقوع رویدادهایی مشابه صرافی FTX آماده شویم.
یکی از سخنگویان صرافی ارز دیجیتال Swyftx گفت. ما کارکنان خود را به دلیل احتمال کاهش شدید حجم تجارت جهانی در نیمه اول سال ۲۰۲۳ و پس لرزه‌های سقوط صرافی FTX اخراج کردیم.
الکس هارپر در این بیانیه گفت که این تصمیم سخت برای عبور از زمستان طولانی ارزهای دیجیتال ضروری است.
سخنگوی این صرافی تاکید کرد که ترازنامه شرکت علی‌رغم این‌که به طور غیرمستقیم تحت تاثیر سقوط FTX قرار گرفته اما دست نخورده باقی مانده است. او افزود ما به طور مستقیم در معرض FTX قرار نداریم. ما وجوه مشتریان را ۱:۱ نگه می‌داریم و دارایی‌های مشتری را به اشخاص ثالث وام نمی‌دهیم.
هارپر همچنین گفت که صرافی ارز دیجیتال Swyftx در تصمیمات تجاری خود ریسک‌گریزتر خواهد شد. همچنین کاهش کارکنان هزینه‌های عملیاتی ترازنامه آن را کاهش می‌دهد.
در مورد اینکه چه کسانی اخراج شده‌اند، سخنگوی صرافی گفت که تیم تحقیق و توسعه این شرکت بیشترین تاثیر را از کاهش کارکنان داشته است.
همچنین اخیرا صرافی ارز دیجیتال Digital Surge مستقر در استرالیا نیز گفت که سپرده‌ها را به حالت تعلیق درآورده و برداشت‌ها را متوقف کرده است.