اخبار روز

پلتفرم لاتام گیت وی مجوز فعالیت در برزیل را دریافت کرد

پلتفرم لاتام گیت وی مجوز فعالیت در برزیل را دریافت کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.85 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس خبرها، پلتفرم لاتام گیت وی شریک بایننس مجوز فعالیت به عنوان یک موسسه پرداخت و ناشر پول الکترونیکی در برزیل را دریافت نموده است.
با توجه به اینکه برزیل به عنوان یکی از بازارهای اصلی بایننس در جهان شناخته می‌شود. در نتیجه دریافت این مجوز توسط پلتفرم لاتام گیت وی گام مهمی به منظور ادغام ارزهای دیجیتال در اقتصاد کشور می‌باشد.
بر اساس خبرها، شروع همکاری بایننس و پلتفرم لاتام گیت وی که به ژوئن ۲۰۲۲ بازمی‌گردد و پس از قطع همکاری بایننس با کپیتال آغاز شد.
پلتفرم لاتام گیت وی به شرکت‌های خارجی کمک می‌کند تا در برزیل فعالیت کنند. طبق داده‌ها، بایننس تنها مشتری ارز دیجیتال آن‌ها است. سایر مشتریان پلتفرم شامل شرکت‌های مرتبط با بازی مانند کدا شاپ و گیم هالیوود هستند.
کشور برزیل با جمعیتی حدود ۲۱۴ میلیون نفر، توجه شرکت‌های ارز دیجیتال زیادی را به خود جلب کرده است.
در ماه ژانویه، بایننس و مستر کارت با یکدیگر وارد همکاری شدند تا یک کارت پیش‌پرداخت در این کشور راه‌اندازی کنند. این موضوع ساکنان را قادر می‌سازد تا تراکنش‌ها را انجام دهند و صورتحساب‌ها را با بیش از ۱۴ ارز دیجیتال تسویه نمایند.
اگرچه بازار برزیل فرصت‌های فراوانی را ارائه می‌کند، اما چالش‌های نظارتی بی‌شماری نیز دارد. به عنوان مثال بایننس به دلیل اینکه کاربرانش را قادر می‌سازد تا ممنوعیت سرمایه‌گذاری‌های مشتقات ارزهای دیجیتال را دور بزنند، تحت نظارت قرار دارد.
بر اساس گزارش‌ها، کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل در سال ۲۰۲۰، دستور توقف مشتقات ارزهای دیجیتال را صادر کرده بود.
همانطور که برزیل به گسترش فعالیت خود در ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد. این تحولات بر نیاز به مقررات و شفافیت در صنعت تاکید می‌کند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: