اخبار روز

پلتفرم STEPN ادعای اخراج کارکنان را رد کرد

پلتفرم STEPN ادعای اخراج کارکنان را رد کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.57 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

در ۱۲ اکتبر، اخباری در مورد اخراج کارکنان پلتفرم STEPN به دلیل شرایط نزولی منتشر شد. این شرکت امروز این ادعاها را رد کرد.

پلتفرم STEPN اولین بازی NFT است که توسط بلاکچین سولانا پشتیبانی می‌شود. کاربران با آن می‌توانند با پیاده‌روی و دویدن توکن‌ ارزهای دیجیتال را به دست آورند.

سخنگوی این شرکت در طی مصاحبه‌ای گفت: “ما این شایعه اخراج کارکنان به دلیل بازار نزولی را رد می‌کنیم. این‌ها ادعاها بی‌اساس هستند. ما به خود می‌بالیم که با جامعه شفاف هستیم.”

اخبار مربوط به اخراج در ۱۲ اکتبر توسط حساب توییتر و بلاکچین به نقل از منابع اجتماعی منتشر شد. این اخبار مدعی شدند که پلتفرم STEPN بیش از ۱۰۰ کارمند خود را اخراج خواهد کرد.

اخیرا نیز این شرکت اعتراف کرد که راه آن‌ها از افرادی که داوطلبانه کار می‎‌کنند، جدا شده است. اما آن‌ها افزودند که این نشان‌دهنده کوچک‌سازی نیست. سخنگوی شرکت در این زمینه گفت: “لازم به ذکر است که ما راه خود را از افرادی که داوطلبانه کار می‌کردند، جدا کرده‌ایم.”

او افزود: “ما از اینکه گاهی اوقات مجبوریم به شایعات بی‌اساس رسیدگی کنیم ناامید هستیم. اما به بهترین وجه به کار خود ادامه خواهیم داد. ما قوی هستیم و علی‌رغم بازار نزولی به ساخت، رشد و تکامل ادامه می‌دهیم.”

همچنین بر اساس اخبار، شرکت مادر پلتفرم STEPN یعنی Find Satoshi Lab، سرمایه‌گذاری در این پلتفرم را کاهش خواهد داد. گویا علت این اتفاق توسط Find Satoshi Lab، ارتقا آن و پروژه‌های آینده، مانند پلتفرم جدید تبادل NFT می‌باشد.