اخبار روز

هکرها با حملات DDoS خود برنامه استپن (StepN) را مکرراً مورد هدف قرار می‌دهند

هکرها با حملات DDoS خود برنامه استپن (StepN) را مکرراً مورد هدف قرار می‌دهند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.34 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

استپن بازی رمزنگاری محبوب «حرکت برای کسب درآمد» در زنجیره سولانا، اخیراً قربانی حملات مختلف هکری سرویس‌های DDoS قرار گرفته است. این برنامه در آخر هفته گذشته با یک به‌روزرسانی «ضد تقلب» روبرو شد اما این حمله سومین حادثه مشابه در سال جاری را برای این پلتفرم رقم زده است.

کاربران در ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) مطلع شدند که این برنامه پس از هدف قرار گرفتن با ۲۵ میلیون حمله DDoS در مدتی کوتاه، با مشکل تراکم شبکه مواجه شده است. درنتیجه این حمله، برخی از کاربران اشتباهاً به عنوان ربات شناسایی شده و از این پلتفرم حذف شده‌اند.

با توجه به موضع رسمی توییتری STEPN، توسعه‌دهندگان این برنامه کماکان در حال تلاش برای حل این مشکل هستند. آن‌ها به کاربران توصیه می‌کنند که در طول روند تعمیر و نگهداری این پلتفرم کمی استراحت کنند. زیرا ممکن است دستاوردهای آن‌ها به درستی ذخیره نشود.

STEPN به دلیل حملات هکری بی‌امان به پلتفرم خود متحمل ضررهای قابل توجهی شده است. این اولین مورد از چنین حملاتی نیست. این شرکت اخیراً فاش کرد که هکرها در ماه‌های آوریل و مه ۲۰۲۲ سعی داشته‌اند پلتفرم استپن را از طریق حملات DDoS به طور کلی از بین برده و از دسترس خارج کنند.

STEPN بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی کرده و قول یک «رویداد انرژی مضاعف» را به کاربران داده است. این رویداد برای کمک به کاربران در کسب درآمد بیشتر و جبران هرگونه ضرر موقتی آن‌ها طراحی شده است.

استپن یک بازی توکن غیرمثلی موبایل (NFT) است که در دسامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد. این بازی به کاربران امکان می‌دهد با پیاده‌روی، آهسته دویدن یا دویدن در فضای باز با کفش ورزشی NFT، توکن کسب کنند. این بازی دارای یک سیستم توکن دوگانه، ازجمله توکن GST و رمز ارز GMT است.