اخبار روز

چانگ پنگ ژائو مدل جدید گیم فای رایگان خطر بالایی دارد

چانگ پنگ ژائو مدل جدید گیم فای رایگان خطر بالایی دارد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.97 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس، از ایجاد یک کسب‌وکار در مدل جدید گیم فای رایگان انتقاد کرد.

مدیرعامل بایننس سپس توضیح داد که هیچ‌چیز کاملا رایگان نیست. او به این نکته اشاره کرد که چگونه صرافی می‌تواند برای بیت کوین و اتر به دلیل درآمد کافی ایجاد شده از سایر معاملات، کارمزد معاملاتی صفر ارائه دهد. ژائو اضافه کرد که پروژه‌هایی مانند مدل جدید گیم فای رایگان که به بازیکنان اجازه ثبت‌نام به‌صورت مجانی می‌دهد، برای پذیرندگان اولیه ریسک بالایی خواهند داشت.

مدل جدید گیم فای رایگان به بازی‌های مبتنی بر بلاکچین اشاره دارد. در این بازی‌ها کاربران می‌توانند با انجام وظایف، مبارزه با سایر بازیکنان یا پیشرفت در سطوح مختلف بازی، جوایزی مانند توکن‌های ارز دیجیتال و NFT‌ کسب کنند.

استارت‌آپ بازی Limit Break با بیشترین انتقاد از سوی ژائو مواجه بوده است. این شرکت در ۲۹ آگوست ۲۰۰ میلیون دلار بودجه سرمایه‌گذاری جمع‌آوری کرد. این پروژه با راه‌اندازی مجموعه‌ رایگان NFT به نام DigiDaigaku محبوب شد.

در مدل جدید گیم فای رایگان جامعه می‌تواند به صورت رایگان شروع به کار کرده و مالکیت NFTها را در اختیار داشته باشد. این به نوبه خود مشابه کارخانه‌هایی است که NFTهای جدید را برای گیم‌پلی تولید می‌کنند. از آنجایی که NFTها به صورت رایگان ارائه می‌شوند، فشاری روی بازیکنان برای جبران سریع هزینه سرمایه‌گذاری خود وجود ندارد. بنابراین آن‌ها می‌توانند برای مدت طولانی‌تری به بازی بپردازند.

در ماه‌های اخیر، بازی‌های بلاکچین به دلیل تمرکز بر بحث پول‌سازی به‌جای لذت، با انتقاد شدید مواجه شده‌اند. به‌عنوان‌مثال، استودیوی موجانگ خالق ماین‌کرفت، گفت که ادغام NFT را ممنوع خواهد کرد. او دلیل آن را ذهنیت سرمایه‌گذاری دانست که تجربه بازی را از بین می‌برد.