اخبار روز

کارمند سابق FBI در مورد افزایش هک ارزهای دیجیتال توسط کره شمالی هشدار داد

کارمند سابق FBI در مورد افزایش هک ارزهای دیجیتال توسط کره شمالی هشدار داد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.15 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

یک کارشناس امنیت سایبری گفت که هک ارزهای دیجیتال توسط کره شمالی افزایش خواهدیافت. او افزود هکرهای تحت حمایت دولت، شرکت‌های بلاکچین را هدف قرار می‌دهند.

Nick Carlsen، تحلیلگر بلاکچین در جریان یک میزگرد در مورد جرایم سایبری، در مورد افزایش سرقت‌های سایبری هشدار داد.

در سال ۲۰۲۱، ایالات متحده و کره جنوبی اتحاد خود را از طریق یک گروه کاری سایبری مشترک تقویت کردند. هدف این گروه سایبری مبارزه با باج‌افزارها و هک ارزهای دیجیتال توسط کره شمالی است.

سو جئونگ کیم، محقق ارشد مؤسسه امنیت ملی کره جنوبی در مورد این گروه اظهارنظر کرد. او گفت یکی از اهداف این گروه، ترویج به اشتراک‌گذاری اطلاعات با دولت کره جنوبی در مورد فعالیت سایبری کره‌شمالی است.

در ماه مه ۲۰۲۲، آمریکا و کره جنوبی دوباره گرد هم آمدند تا ایده گروه کاری سایبری را زنده کنند. بااین‌حال، از آن زمان تاکنون هیچ پیشرفت قابل‌توجهی در مورد گروه‌های سایبری مشاهده نشده است. همین‌طور واشنگتن و سئول در مورد این موضوع سکوت کرده‌اند.

Carlsen اظهار داشت که وضعیت امنیت سایبری کنونی به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست. او افزود ما مستلزم انجام عملیات مشترک برای بازیابی دارایی‌های دزدیده شده از هکرهای کره شمالی هستیم. زیرا هک ارزهای دیجیتال توسط کره شمالی ضربه‌ای مهلک به اقتصاد دنیا وارد می‌کند.

با افزایش اخیر هک ارزهای دیجیتال توسط کره شمالی، این کشور اکنون بیش از ۱.۵ میلیارد دلار درآمد دارد. کره شمالی نیز اخیراً به‌عنوان رهبر جهانی در زمینه جرایم سایبری شناخته می‌شود. در نهایت، رویارویی با این مسئله یکی از چالش‌های اساسی در مورد امنیت سایبری جهان است.