اخبار روز

کاهش ذخایر استیبل کوین FTX

کاهش ذخایر استیبل کوین FTX
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.62 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

پس از کاهش قابل توجه ذخایر استیبل کوین FTX در ۲۴ ساعت گذشته، جامعه ارزهای دیجیتال نگران وقوع حادثه‌ای مشابه سقوط ترا لونا است.
بر اساس داده‌ها خروجی استیبل کوین FTX در هفت روز گذشته بالاترین میزان را در بین صرافی‌ها داشته است. همچنین ذخیره استیبل کوین FTX در حال حاضر ۱۰۷ میلیون دلار می‌باشد که با توجه به اینکه طی دو هفته گذشته ۹۳ درصد کاهش یافته بود، اندکی رشد داشته است.
افزایش ذخیره استیبل کوین FTX به دلیل ارسال توکن از سیرکل و سایر صرافی‌ها به FTX توسط آلمدا ریسرچ بود. آلمدا یک شرکت تجارت ارزهای دیجیتال و متعلق به سم بنکمن فراید مالک FTX می‌باشد.
طبق گزارش‌ها آلمدا از ۳ نوامبر ۴۸۷ میلیون دلار USDC را از سیرکل برداشت و به صرافی FTX منتقل کرد.
در همین حال، داده‌ها نشان می‌دهد که برداشت اتریوم در FTX به بالاترین حد خود رسیده است. ذخیره فعلی اتریوم این صرافی کمترین میزان از نوامبر ۲۰۲۰ می‌باشد.
خبرنگار کالین وو گفت که شرکت‌هایی مانند جامپ کریپتو و نکسو در ۲۴ ساعت گذشته برداشت‌های قابل توجهی از FTX انجام داده‌اند.
به گفته وو، جامپ ۴۰.۴ میلیون دلار USDC و شرکت نکسو نیز بیش از ۹۰ میلیون دلار از این صرافی خارج کرده است. این موج برداشت‌ها باعث شده که ارزش کیف پول FTX از ۲.۴ میلیارد دلار به ۱.۸ میلیارد دلار کاهش یابد.
اخیرا ران نوینر، اینفلوئنسر نیز به دنبال‌کنندگانش گفت که وجوه خود را از این صرافی خارج کنند. به گفته نوینر هیچ جنبه مثبتی برای حفظ وجوه در صرافی وجود ندارد.
با این حال معامله‌گرانی که قصد خروج از صرافی را داشتند، گفتند که برای پردازش برداشت‌هایشان، هزینه‌های گزافی از آن‌ها دریافت شده است.
در همین حال، بنکمن-فراید می‎‌گوید همه چیز در صرافی خوب است.