اخبار روز

آرتور هیز: آماده خرید بیت کوین با قیمت ۱۰۰۰۰ دلار هستم

آرتور هیز: آماده خرید بیت کوین با قیمت ۱۰۰۰۰ دلار هستم
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.45 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

اخیرا آرتور هیز مدیرعامل سابق بیت مکس، در توییتی نوشت که آماده خرید بیت کوین با قیمت ۱۰۰۰۰ دلار است.
آرتور هیز یک کارآفرین آمریکایی و از طرفداران بیت کوین است. او مدیرعامل سابق و از بنیان‌گذاران صرافی بیت مکس بود. این صرافی در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و شرکت مادر HDR Global Trading است.
در گذشته نیز آرتور هیز به درستی پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین در ۸ نوامبر به ۱۵۰۰۰ دلار کاهش می‌یابد. در آن زمان، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال، قیمتی بالای ۱۹۰۰۰ دلار داشت. در ۹ نوامبر بیت کوین به ۱۵۶۲۳ دلار سقوط کرد که پایین‌ترین قیمت آن از نوامبر ۲۰۲۰ بود.
آرتور هیز اخیرا پیش‌بینی مشابهی را انجام داد و گفت که بیت کوین می‌تواند چهار رقمی شود. این نشان‌دهنده کاهش بیش از ۸۵ درصدی نسبت به بالاترین رکورد آن است.
رهبران صنعت نیز زنگ خطر را در مورد بحران جاری به صدا در آورده‌اند. هفته گذشته چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس هشدار داد که بازار ارزهای دیجیتال شاید شرایطی مشابه بحران مالی سال ۲۰۰۸ تجربه کند.
روز سه‌شنبه یوزو کانو، مدیرعامل صرافی ژاپنی بیت فلایر، پیش‌بینی کرد که کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال بیشتر از این هم دچار مشکل خواهند شد. او مانند ژائو معتقد است سقوط صرافی FTX تاثیر بسیار مخربی بر صنعت ارزهای دیجیتال داشته است.
بیت کوین اخیرا پس از این که شرکت جنسیس گلوبال به طور ناگهانی برداشت‌های خود را به حالت تعلیق درآورد، مجدد ضرر کرد.
شاخص‌های عمده بازار سهام ایالات متحده نیز در روز چهارشنبه کاهش یافت. بنابراین همبستگی مثبت بین سهام و بیت کوین که در طول سال به طور مداوم بالا بوده است، اخیرا در پی بحران ناشی از سقوط صرافی FTX شکسته شد.