اخبار روز

آرتور هیز استیبل کوین مبتنی بر بیت کوین را پیشنهاد می‌کند

آرتور هیز استیبل کوین مبتنی بر بیت کوین را پیشنهاد می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.28 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

اخیرا آرتور هیز مدیرعامل سابق صرافی ارز دیجیتال بیت مکس، پیشنهاد ایجاد یک استیبل کوین مبتنی بر بیت کوین به نام ناکا دلار را مطرح کرده که ارزش آن برابر با یک دلار بیت کوین است.
آرتور هیز گفت که برخلاف استیبل‌کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا مانند تتر، این استیبل کوین جدید به ذخایر دلاری وابسته نیست. او همچنین خاطرنشان کرد که ناکا دلار یک استیبل کوین کاملا غیرمتمرکز نخواهد بود.
هیز افزود نقطه ضعف استیبل کوین مبتنی بر بیت کوین صرافی‌های متمرکز خواهد بود. من در این زمینه صرافی‌های غیرمتمرکز را کنار گذاشتم، زیرا آن‌ها به اندازه همتایان متمرکز خود نقدینگی ندارند.
او گفت که صنعت در حال حاضر ابزارهای مورد نیاز برای حمایت از ۱ تریلیون دلار استیبل کوین مبتنی بر بیت کوین را دارد. مدیرعامل سابق صرافی بیت مکس افزود اگر این راه‌حل مورد استقبال کاربران و صرافی‌ها قرار گیرد، منجر به رشد زیادی در صنعت خواهد شد.
همچنین این استیبل کوین مبتنی بر بیت کوین مستقل از هر حرکت دلاری است که به خدمات بانکی نیاز دارد. به عبارت دیگر، آن‌ها در حال حاضر هیچ ارتباطی با بانک‌ها ندارند.
لازم به ذکر است که استیبل کوین‌ها بخش مهمی از اکوسیستم ارزهای دیجیتال هستند. زیرا معاملات را تسهیل کرده و جایگزینی مناسب به جای ارزهای دیجیتال محبوب ارائه می‌دهند.
بر اساس خبرها، این صنعت به‌دنبال جایگزین‌ برای استیبل کوین‌های وابسته به دلار آمریکا است. این اتفاق در بحبوحه چندین خبر ناامیدکننده و رکود بازار در فضای ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد. یکی از این بحران‌ها در آمریکا تعطیلی بانک سیلورگیت بود.